تنها بازیگری که به شورای‌ شهر راه پیدا کرد

 

شورای شهر اصفهان در دوره چهارم ۲۱ عضو دارد که مهدی باقربیگی با کسب ۶۶ هزار و ۷۹۹ رای توانست نفر دوم این پارلمان باشد.

 

مجله مهر: مهدی باقربیگی، بازیگر نوجوان قصه های مجید توانست در این انتخابات صلاحیت نامزدی پیدا کند و با پیروزی در انتخابات، عضو چهارمین شورای اسلامی شهر اصفهان شود.

 

31فروردین ماه امسال، وقتی ده ها نفر از بازیگران سینما و تلویزیون سر از فرمانداری تهران درآوردند تا برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کنند هیچ کس فکر نمی کرد هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همه آنها را از دم یک تیغ بگذراند. تمام بازیگرانی که برای عضویت در این شورا اعلام آمادگی کرده بودند، رد صلاحیت شدند تا در ترکیب ۳۱ نفره شورای شهر تهران عبدالحسین مختاباد تنها هنرمند جمع باشد.

 

 

با این حال وضع در شورای شهر اصفهان طور دیگری بود. مهدی باقربیگی، بازیگر نوجوان قصه های مجید توانست در این انتخابات صلاحیت نامزدی پیدا کند و با پیروزی در انتخابات، عضو چهارمین شورای اسلامی شهر اصفهان شود. شورای شهر اصفهان در دوره چهارم ۲۱ عضو دارد که مهدی باقربیگی با کسب ۶۶ هزار و ۷۹۹ رای توانست نفر دوم این پارلمان باشد. باقربیگی ۳۶ساله در رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کرده و در رزومه تبلیغاتی اش به نقش آفرینی در چند مجموعه سینمایی و تلویزیونی و سابقه ۱۲ سال فعالیت مداوم در سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اشاره کرده است.

 

باقربیگی که به گفته خودش بعد از قصه های مجید سال ۸۹ پرکارترین سال برای او بوده و بعد از آن فعالیت هنری چشمگیری نداشته است، در برنامه های تبلیغاتی خود برای عضویت در شورای شهر، ارتقا جایگاه ملی، منطقه ای و بین الملی شهر اصفهان و ترویج فرهنگ شهروندی و توسعه مشارکت شهروندان به ویژه جوانان در تصمیم گیری و اداره امور شهری را از اهدافش معرفی کرده بود. به جز مهدی باقر بیگی، رسول جزینی (سرمربی تیم ملی کشتی) و ندا واشیانی پور (مجری) هم از دیگر چهره های مردمی اصفهان هستند که در شورای شهر انتخاب شده اند



تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, | 5:24 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 


سارا شاهی که نام سابقش آهو جهانسوز آخرین بازمانده خاندان فتحعلی شاه قاجار می باشد و هم اکنون در کشور آمریکا به عنوان بازیگر فعالیت می کند
سارا شاهی امسال توسط مجله maxim که لیست ۱۰۰ زن زیبای جهان را منتشر می کند توانست به رتبه ۳۳ دست یابد. او سال گذشته رتبه ۳۶ را کسب کرده بود……


تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:آخرین بازمانده قاجارها ,, | 5:22 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 این همه میگفتن که مردمای کره و ژاپن بافرهنگن و خیلی باشعورن همش کشک بود!!!
آقا دیروز وقتی داور سوت رو زد و بچه های باغیرت ایرانی داشتن خوشحالی میکردن دوتا از بازیکنای کره که به سوشا مکانی با مشت حمله کردن،تماشاگراشون که هرچی آشغال داشتن ریختن تو زمین....
جنبه باخت رو داشته باشین عزیزان من.



تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:شعور کره ی جنوبی , , | 1:54 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 



تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:, | 10:33 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 1- تایگر وودز (گلف-آمریکا) 78/1 میلیون دلار

تایگر وودز که به جذاب‌ترین گلف‌باز دنیا شهرت دارد، تنها در ۱۲ ماه گذشته موفق به پیروزی در شش جام شده است. به لطف بُردهای پی‌در‌پی و نیز اسپانسرهایی همچون نایکی و رولکس او به درآمدی رسیده است که او را به بهترین بازیکن گلف جهان مبدل ساخته که صدر فهرست فوربس را نیز به خود اختصاص داده است. او همچنین با حضور و بازی در کشورهایی همچون ابوظبی، چین، مالزی و ترکیه، دستمزدی معادل ۱۰‌میلیون دلار دریافت کرده است.

2- راجر فدرر (تنیس-سوئیسی) 71/5 ‌میلیون دلار


فدرر از ۱۰ اسپانسر خود سالانه به‌طور متوسط ۴۰‌میلیون دلار عایدی دارد. او قراردادهای بلندمدتی با نایکی، رولکس، ویلسون و کردیت سوییس منعقد کرده است. درآمد او پس از شرکت در شش مسابقه در آمریکای جنوبی رشد قابل توجهی داشت و به‌طور خالص ۱۴‌میلیون دلار دریافت کرد. راجر فدرر از دید بسیاری بهترین بازیکن تنیس تاریخ است و تاکنون با ۱۷ بار برد «گرند اسلم» رکورددار پیروزی در این مسابقات است.

3- کوبی برایانت (بسکتبال-آمریکا) 61/9 ‌میلیون دلار


برایانت در فصل گذشته بیشترین درآمد NBA را به خود اختصاص داده است. درآمد او حدود هفت‌میلیون دلار بیشتر از سایران است. تیم او برای هشت سال پی‌در‌پی پیروز مسابقات NBA بوده است و شرکت‌های بزرگی همچون کوکاکولا، نایکی، ترکیش ایرلاین، لنووو، پنینی و مرسدس بنز از او حمایت می‌کنند.

4- لبرون جیمز (بسکتبال-آمریکا) 59/8‌میلیون دلار


سال ۲۰۱۲ برای‌ شاه جیمز سالی به‌یاد‌ماندنی بود زیرا اولین عنوان NBA خود را برنده شد، برای سومین بار در جام MVP پیروز شد و دومین مدال طلای المپیک را از آن خود ساخت. او از تایید‌شده‌ترین بازکنان NBA است زیرا مورد حمایت شرکت‌هایی همچون نایکی، مک‌دونالد، کوکاکولا، سامسونگ و غیره است. در سال ۲۰۱۲ کفش نایکی که با امضای او تولید می‌شود با ۵۰‌درصد رشد فروش، در آمریکا ۳۰۰‌میلیون دلار فروخت.

5- درو بریز (فوتبال آمریکایی-آمریکا) ۵۱‌میلیون دلار


در ژوئيه ۲۰۱۲، بریز قراردادی بالغ بر ۱۰۰‌میلیون‌دلاری با تیم نیواورلئان سینتز امضا کرد که مزایایی ۳۷‌میلیون‌دلاری را نیز برای او به ارمغان می‌آورد. او به عنوان یکی از موفق‌ترین بازیکنان NFL از حمایت شرکت‌هایی چون نایکی، واریزون و پپسی برخوردار است. بنیاد خیریه او در نیواورلئان تاکنون ۱۷‌میلیون دلار برای اهداف آموزشی و فرهنگی هزینه کرده است.

6- آرون راجرز (فوتبال آمریکایی - آمریکا) ۴۹‌میلیون دلار


به جرأت می‌توان راجرز را بهترین بازیکن NFL در دو فصل گذشته دانست. او امسال قراردادی پنج ساله به ارزش ۱۱۰‌میلیون دلار منعقد کرد که او را به پردرآمدترین بازیکن NFL مبدل کرد. از حامیان اصلي می‌توان به نایکی اشاره کرد.

7- فیل میکلسون (گلف - آمریکا) 48/7 ‌میلیون دلار

میکلسون سالانه ۳۰‌میلیون دلار از اسپانسرهایی همچون بارکلیز، اکسون و رولکس دریافت می‌کند.

8- دیوید بکام (فوتبال- انگلیس) 47/2 میلیون دلار

بکهام پس از حضور پنج‌ماهه در پاری‌سن‌ژرمن سرانجام بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرد و به ۲۱ سال بازی فوتبال خود پایان داد. بکهام درآمد 5/3 ‌میلیون دلاری خود در PSG را به یک خیریه کودکان هدیه کرد. این بازیکن بریتانیایی ۴۲‌میلیون دلار از حضور در تبلیغات آدیداس، اچ‌ اند ‌ام، سامسونگ و بریتلینگ درآمد کسب کرده است. سر بکهام در دوره بازنشستگی خود بسیار شلوغ خواهد بود؛ او قراردادی با لیگ‌برتر چین به امضا رسانده تا سفیر این لیگ در چند ساله آینده باشد و در سال‌جاری سه سفر به این کشور خواهد داشت و در یک بازی نمایشی شرکت خواهد کرد.

9- کریستیانو رونالدو (فوتبال - پرتغال) ۴۴‌میلیون دلار

رونالدو در سال ۲۰۱۲ در ۵۵ بازی ۶۰ گل به ثمر رساند و از گزینه‌های اصلی بهترین بازیکن سال بود. او که برای تیم رئال مادرید بازی می‌کند، نیمی از درآمد خود را از اسپانسرها دریافت می‌کند. قرارداد فعلی او با رئال مادرید تا فصل 15-2014، ادامه دارد.

10- لیونل مسی (فوتبال - آرژانتین) 41/3 ‌میلیون دلار

مسی در سال ۲۰۱۲ با به ثمر رساندن ۹۹ گل، رکورد ۴۰ ساله گل جهان را که متعلق به مولر بود، شکست و برای چهارمین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن فیفا برگزیده شد. بارسلونا به این بازیکن ۲۵ ساله که قراردادش تا ۲۰۱۸ ادامه دارد، سالانه ۲۰‌میلیون دلار می‌پردازد. در سال ۲۰۱۳ آدیداس برند مخصوص او را تولید کرد.



تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:, | 4:41 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 در زبان انگلیسی :


friEND ( دوست )

boy friEND ( دوست پسر )

girl friEND ( دوست دختر )

best friEND ( بهترین دوست )

همگی به END ختم  میشن یعنی همشون پایان دارن

اما کلمه ی famILY ( خانواده ) به سه حرف ILY ختم میشه که مخفف I Love You هست

و خود family به معنی :

 
FAMILY   =   Father And Mother I Love You

 

 

 



تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:, | 3:46 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 

ایران مسافر جام جهانی / بردیم و صعود کردیم

تعداد بازدید: | ارسال توسط: آرشین مختاری | ۲۸ خرداد ۱۳۹۲

ورزش ۳:تیم ملی ایران با برتری یک بر صفر برابر کره جنوبی به عنوان تیم اول گروه راهی جام جهانی برزیل شد.

ملی پوشان ایران با یک نمایش منطقی و به دور از احساس توانستند با نتیجه یک بر صفر حسرتی که چهار سال پیش در کره در دل ایرانی ها ماند، در همین کشور به اشک شوق تبدیل شود.

ایران در رقابت های مقدماتی با ۵ پیروزی، یک تساوی و دو شکست با ۱۶ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه خود راهی جام جهانی شد. نکته جالب کسب ۹ امتیاز از این شانزده امتیاز در سه بازی آخر بود. جایی که امیدها بسیار کم شده بود.

ایران مسافر جام جهانی / بردیم و صعود کردیم

شاگردان کی روش که در دیدارهای اول چندان مطمئن نشان نداده بودند، در سه بازی اخیر خود کاری کردند کارستان. گرفتن شش امتیاز از کره جنوبی و دبل کردن تیمی که چهار سال پیش ایران را از جام جهانی محروم کرد، لذتی فراتر از پاسخ دادن به کری خوانی های نه چندان دوستانه داشت.

ایران پیش از این در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۰۶ آلمان شرکت کرده بود و با توجه به روند یکی‌درمیان حضور در جام جهانی این بار نوبت ما بود که در بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان در عرصه ملی شرکت کنیم.

مردان آریایی در جام جهانی نتوانسته اند از گروه خود صعود کنند، ایران تنها یک برد در جام جهانی به دست آورده که مقابل آمریکا در سال ۱۹۹۸ به دست آمده است.

با توجه به برگزاری رقابت های مقدماتی در جام جهانی در سایر قاره ها ایران به عنوان سومین تیم راهی جام جهانی ۲۰۱۴ شد. پیش از این ایران، ژاپن و استرالیا صعود خود به جام جهانی را جشن گرفتند.



تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:, | 3:32 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 میهن استار:گوگل با اضافه کردن ۱۸ زبان جدید به اپلیکیشن وب “گوگل درایو” تعداد زبان های مورد پشتیبانی آن را به ۶۵ رسانده.

این ۱۸ زبان جدید که زبان باسکی، چینی (هنگ کنگی)، استونیایی، فرانسوی (کانادا)، مالزیایی، فارسی، اسپانیش (امریکای لاتین) و اوردو نیز در میان شان هستند، حالا علاوه بر درایو، گوگل داکس، شیتس و اسلایدز و فرومز را هم شامل می شوند.

گوگل درایو با 18 زبان از جمله فارسی آپدیت شد

برای تغییر زبان در درایو می توانید با استفاده از آیکون چرخ دنده در بالا وارد بخش settings شده و در قسمت Language زبان فارسی را انتخاب کنید تا محیط درایو به فارسی تبدیل شود. همچنین برای تغییر گوگل درایو برای موبایل، باید در بخش settings مربوط به زبان دستگاه، تنظیمات را تغییر دهید.

گوگل می گوید همه این ۱۸ زبان جدید در زمینه چک کردن املای کلمات هم پشتیبانی می شوند و همچنین قول داده که به طور پیوسته به افزایش امکانات سرویس های آنلاین خود ادامه دهد.

منبع:نارنجی



تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:گوگل درایو, | 3:29 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 میهن استار:محققان سوئیسی طرح مفهومی ارائه کرده‌اند که شامل ادغام سفرهای هوایی ‌با انعطاف پذیری حمل و نقل ریلی است.

صفهای طولانی در فرودگاه‌های شلوغ و پر تردد جهان یکی از مشکلات مهم سفرهای هوایی محسوب می‌شود، اما تلفیق سفرهای هوایی – ریلی می‌تواند این مشکلات را تا حد زیادی بر طرف کند.
محققان شرکت EPFL از سال ۲۰۰۹ میلادی در حال کار بر روی پروژه مفهومی Clip-Air هستند که شامل سوار شدن به هواپیما بدون نیاز به حضور در ترمینال فرودگاه است!
یک هواپیمای مسافربری را نمی‌توان بعنوان هواپیمای باری مورد استفاده قرار داد؛ یک قطار هم مجموعه ای از یک لوکوموتیو و چند واگن است که می تواند دارای کاربری مسافربری یا حمل بار باشد.
پروژه Clip-Air در حقیقت ترکیبی از دو سیستم حمل و نقل هوایی – ریلی است که به جای استفاده از لوکوموتیو برای کشیدن واگن‌ها، دارای یک بال عظیم شامل موتور، کابین خلبان، مخزن سوخت و چرخ مخصوص فرود است.

اختراع وسیله ای با ترکیب هواپیما و قطار !+عکس

به جای استفاده از واگن نیز از سه ماژول یا کپسول جداشدنی که به بخش زیرین بال متصل می شوند، استفاده می‌شود.
مسافران می‌توانند بدون نیاز به حضور در ترمینال فرودگاه، در ایستگاه قطار سوار این کپسول‌ها شوند؛‌ کپسول‌ها با حرکت بر روی خطوط ریلی به فرودگاه رسیده و به زیر بال اصلی متصل می‌شوند.
طول کپسول ۳۰ متر و وزن آن ۳۰ تن است که می‌تواند برای جابه جایی مسافر، بار یا ترکیبی هر دو حالت، مورد استفاده قرار گیرد؛ در این حالت ظرفیت جابه جایی مسافر به ۴۵۰ نفر افزایش می یابد که معادل هواپیمای ایرباس A-320 است و می تواند در فرودگاه‌های عادی به زمین بنشیند.
مدل ۱٫۲ متری از طرح مفهومی هواپیمای Clip-Air از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ ژوئن (۲۷ تا ۲۹ خرداد) در نمایشگاه هوایی پاریس به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع:مهر



تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:قطار هواپیمایی!, | 3:26 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

فردا:چندی پیش به گوش می‌رسید که ادوب، شناسه‌های ایرانی را بلاک می‌کرد اما شاید به دلیل لغو تحریم‌های رایانه‌ای، از ادامه این رویه منصرف شده است.

چندی پیش رسانه‌ها به نقل از ویندی شرمن، معاون وزیر خارجه‌ی آمریکا از لغو تحریم‌های رایانه‌یی ایران خبر دادند؛ در همین راستا ظاهرا شرکت Adobe که پیش از این به کاربران ایرانی سرویس نمی‌داد، سایت خود را روی ایرانیان باز کرده است.

رفع تحریم کاربران ایرانی از سوی شرکت adobe

این شرکت که بیش‌تر فعالیت‌هایش در زمینه‌های گرافیکی است، اخیرا سایت خود را روی کاربران ایرانی باز کرده است.

این در حالی است که این شرکت چندی پیش به بلاک کردن شناسه‌ی IP ایران برای جلوگیری از ورود آنها به این سایت اقدام کرده بود.

به گفته برخی کارشناسان به نظر می‌رسد که این اقدام شرکت Adobe در راستای لغو تحریم‌های رایانه‌ای علیه ایران و زمینه‌سازی برای لغو دیگر تحریم‌های رایانه‌یی باشد.



تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:, | 3:22 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

  روزی حضرت موسی(ع) به خداوند متعال عرض كرد : 

من دلم ميخواد يكی از اون بندگان خوبت رو ببينم .

خطاب اومد :

برو تو صحرا . اونجا مردی هست داره كشاورزي ميكنه . او از خوبان درگاه ماست .

حضرت اومد ديد يه مردي هست داره بيل ميزنه و كار ميكنه .

حضرت تعجب كرد كه او چطور به درجه اي رسيده كه خداوند می فرمايد از خوبان ماست .

از جبرئيل پرسيد . جبرئيل عرض كرد : الان خداوند بلائی بر او نازل ميكند ببين او چي كار ميكنه .

بلايی نازل شد كه آن مرد در يك لحظه هر دو چشمش رو از دست داد .

فورا نشست . بيلش رو هم گذاشت جلوی روش .

گفت : مولای من تا تو مرا بينا مي پسنديدی من داشتن چشم را دوست مي داشتم .

حال كه تو مرا كور مي پسندی من كوری را بيش از بينايی دوست دارم .

حضرت ديد اين مرد به مقام رضا رسيده . رو كرد به آن مرد و فرمود :

اي مرد من پيغمبرم و مستجاب الدعوه . ميخوای دعا كنم خدا چشاتو بهت برگردونه .

گفت : نه . حضرت فرمود : چرا ؟

گفت :آنچه مولای من برای من اختيار كرده بيشتر دوست دارم تا آنچه را كه خودم برای خودم بخواهم



تاريخ : چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:, | 2:58 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 کودکی با پای برهنه بر روی برفها   

 
 ایستاده بود و به ویترین فروشگاهی
 
 نگاه می کرد زنی... در حال عبور او
 
 را دید، او را به داخل فروشگاه برد و 
 
 برایش لباس و کفش خرید و گفت:
 
 مواظب خودت باش کودک پرسید:
 
 ببخشید خانم شما خدا هستید؟

 زن لبخند زد و پاسخ داد: نه من فقط
 
 یکی از بنده های خدا هستم.

 کودک گفت:
 
می دانستم با او نسبتی داری!!!



تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, | 1:1 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

رفتم نشستم پیش دختر کنارش گفتم :

برای چی نمیری گـُلات رو بفروشی ؟

گفت : بفروشم که چی ؟ تا دیروز می فروختم که با پولش آبجی مو ببرم دکتر دیشب حالش بد شد و مُرد ،

با گریه گفت : تو می خواستی گـُل بخری ؟

گفتم : بخرم که چی ؟ تا دیروز می خریدم برای عشقم امروز فهمیدم باید فراموشش کنم...!

اشکاشو که پاک کرد یه گـل بهم داد گفت :بگیر باید از نو شروع کرد ؛ تو بدون عشقت ، من بدون خواهرم ...



تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, | 12:21 قبل از ظهر | نویسنده : باربد |

 پسره میگه من عاشقتم میخوام باهات ازدواج کنم.
دختر: خونه داری؟
نه...
دختر حرفشو قطع میکنه: بی ام و داری؟
... نه...
... ... ... ... چقدر حقوق میگیری؟
پسر: حقوق ندارم آخه...
دختر: برو گمشو چی فکر کردی به من پیشنهاد دادی؟ و میره
پسر با خودش می گه: من چندتا ویلا دارم خونه واسه چی؟ یه پورشه با بنز دارم بی ام و
دوست ندارم. چجوری حقوق بگیرم وقتی خودم مدیر شرکتم؟

و اینگونه بود که پسر رفت و دختر تـــــُـــرشید



تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, | 12:10 قبل از ظهر | نویسنده : باربد |

 جديد ترين شعر سهراب سپهري

سهراب سپهري 1385: هر كجا هستم، باشم به درك! من كه بايد بروم! پنجره، فكر، هوا، عشق، زمين، مال خودت! من نمي دانم نان خشكي چه كم از مجري سيما دارد! تيپ را بايد زد! جور ديگر اما… كار را بايد جست. كار بايد خود پول. كار بايد كم و راحت باشد! فك و فاميل كه هيچ… با همه مردم شهر پي كار بايد رفت! بهترين چيز اتاقي است كه از دسته چك و پول پر است! پول را زير پل و مركز شهر بايد جست! سيد خندان يه نفر! سوئيچم كو!



تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:سهراب سپهری, | 1:39 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

متن سنگ قبر کوروش بزرگ

ای انسان هر که باشی واز هر جا که بیایی

میدانم خواهی آمد

من کوروشم که برای پارسی ها این دولت بزرگ را بنا نهادم

بدین مشتی خاک که تن مرا پوشانده رشک مبر



تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:متن سنگ قبر كوروش بزرگ ,, | 1:37 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

جی لوید ساموئل بازیکنی با سابقه درخشان


جی لوید ساموئل مدافع خوش استیل تریندادتوباگویی دیشب با حضور در هیئت فوتبال تهران قرارداد رسمی خود را با آبی پوشان به امضا رساند ، بازیکنی که آندرانیک تیموریان “همبازی سابق جی لوید” درباره این انتقال گفته بود ” او عمرا به ایران بیاید ” !

اما حاجی او را آورد و با او قرار داد هم بست تا نشان دهد واقعا متخصص نقل و انتقالات است ، جی لوید  سابقه طولانی در لیگ برتر انگلیس را با خود یدک می کشد و اگر همان جی لوید باشد می تواند یکی از بهترین خریدهای خارجی لیگ برتر ایران لقب گیرد.

جی لوید ساموئل نام کامل اوست ، جی لوید در روز ۲۹ مارس ۱۹۸۱  در کشور تریندادتوباگو و شهر سن فرناندو چشم به جهان گشود . او در شهر لندن و در آکادمی جوسف فوتبال را شروع کرد ، در سال ۱۹۹۰ به مدرسه فوتبال لندن رفت  و مدتی در آنجا توپ زد !

پس از آن به تیم جوانان چارلتون اتلتیک رفت و مدتی نیز در آنجا حضور داشت سپس با پیوستن به تیم بزرگ آستون ویلا چالشی جدید در زندگی ورزشی او به وجود آمد ! اما جان گرگوری سرمربی مشهور وقت آستون ویلا در تیم اصلی به او میدان نداد .

جی لوید با منچستر یونایتد قراردادی امضا کرد و تحت حمایت باشگاه به تیم های آماتوری رفت تا تجربه بیشتری کسب کند ، جی لوید تیمهای مختلفی از جمله وستهام یونایتد و اِست لندن را در رده های جوانان تجربه کرد تا سر انجام به آستون ویلا بازگشت .

 

۲۱ سپتامبر سال ۱۹۹۹ در سن هجده سالگی ، جی لوید اولین بازی خود را با پیراهن آستون ویلا در جام حذفی انگلیس انجام داد که در آن آستون ویلا ۵ بر صفر پیروز میدان شد .

سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۰۲ را به طور قرضی در تیم گیلینگهام گذراند و ۸ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت ! پس از آن دوباره به آستون ویلا بازگشت و تا سال ۲۰۰۷ را در این تیم توپ زد . جی لوید ۱۶۹ بار پیراهن آستون ویلا را در لیگ جزیره به تن کرد و دو بار نیز برای این تیم موفق به گلزنی شد .

سال ۲۰۰۷ به تیم بولتون پیوست ، تیمی که آندرانیک تیموریان در آن با وی همبازی شد . جی لوید تا سال ۲۰۱۱ را در تیم بولتون گذراند و ۷۱ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت .

گفتنیست ساموئل از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ نیز در تیم جوانان انگلیس حضور داشته و ۷ بار با پیراهن این تیم به میدان رفته ! البته در رده بزرگسالان جی لوید ۲ بار با پیراهن تیم ترینداد توباگو بازی کرده است .



تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, | 1:42 قبل از ظهر | نویسنده : باربد |

 سماني

 
گروه خونی A

حدود 34% ازمردم دارای گروه خونی+A هستند و 6% دارای گروه خون-A

خصوصیات:

مطیع وآرام،دقیق،دلسوزوغمخوار،فداکار،مودب،درستکار،وفادار،احساساتی،درونگراوکمی دستپاچه.حتی در

مواقع آشوب و غضب آرام وخون سرد هستند.نسبت به نظرات عمومی حساس اند.اغلب درون گرا هستند

دربرخورد با دیگران خجالتی وکمرو هستند یا حتی مریض به نظر می رسند کمی بدبین هستند.برای روابط ارزش

قائل بوده ونسبت به دیگران وفادارند.نسبت به تغییرات تردید دارند.دوست داران طبیعت وگریزان از جمعیت

وشلوغی هستند.به یک مکان شخصی یا پناهگاه امن ومخفی برای خود نیازمندند.عموما دو دل و غیر قاطع

اند.برای حضوردر کارهای تیمی آماده هستند مخصوصا وقتی دستوری به آنها داده شود.علاقه مند به ایجادرابطه

نیستندوتلاش چندانی هم برای اینکار نمی کنند.


گروه خونیB:

حدود 9% از مردم جهان دارای گروه خونی+B هستند و 25% هم دارای گروه خونی-B

خصوصیات:

بشاش وخوشرو،خوش بین،فعال،حساس،مهربان،فراموش کار،آشفته،درهم وسازمان

نیافته،پرسروصدا،خودپسندوخودبین،پرانرژی وجدی در راه رسیدن به هدف،معمولا جزوبهترین افراد تیم می

شوندوافراد تکرویی هستند.اغلب کارها رابا روشهای خودشان انجام می دهندوخود کفا هستند.شخصیتهای

ماجراجوودلیر،علاقه مند به داشتن یک راه مشخص ومخصوص،موجوداتی اجتماعی وعلاقه مند به مهمان داری

هستند.علاقه به حفظ روابط هستند وخودشان در این زمینه تلاش می کنند.

گروه خونیAB:

حدود 4% مردم دارای گروه خونی+AB دارند و 1% هم گروه خونی-AB

خصوصیات:

اجتماعی، سخت گیر نیستند،غمخوار ودلسوز،دیپلماتیک،اهل گشت وگذار،خلاق،غیر قابل پیش

بینی،هنرمند،انعطاف پذیر،ترشرو ودرخود!مخلوطی از تضادها،خجالتی در مقابل بعضی ها ، بی باک وگستاخ با

بعضی دیگر، برونگراودرونگرا،گاهی غیر قابل پیش بینی است وگاهی ظاهرا بسیار آرام وخونسردبه نظر می

رسند.قدرت خلاقه زیادی دارند،توانا در پیدا کردن مشکلات ودور زدن آنها،علاقه مند به محیط شهری،به آسانی

خسته می شوند.به نظر می رسد که هر کاری که انجام می دهند از روی اجبار است. هرگزکاری را برای

قدردانی انجام نمی دهند.اسرار آمیز بنظر می رسند.در فعالیتهای اجتماعی می توانند هماهنگ ظاهر

شوند.علاقه مند به ایجاد رابطه نیستندوتلاش چندانی هم برای این کار نمی کنند.



تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:گروه خونى, | 1:24 قبل از ظهر | نویسنده : باربد |

 
به سلامتی مگس که یادمون داد زیاد که دور کسی بگردی آخرش میزنه تو سرت !

به سلامتی مادر بخاطر اینکه همیشه از غمهامون شنید اما هیچوقت از غمهاش نگفت

به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره …

به سلامتی مداد پاک کن که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه …

به سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولی هنوزم شکستن بلد نیست …

به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه تَرکمون کنن درکمون می کنن …

به سلامتی اونایی که درد دل همه رو گوش میدن اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن …


به سلامتی اونی که باخت تا رفیقش برنده باشه …

به سلامتی کسی که هنوز دوسش داری ولی دیگه مال تو نیست …

به سلامتی مادر که وقتی غذا سر سفره کم بیاد اولین کسی که از اون غذا دوس نداره خودشه …

به سلامتی همه اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دائمیه!

به سلامتی اونایی که به پدر و مادرشون احترام میذارن و میدونن تو خونه ای که بزرگترها کوچک شوند؛ کوچکترها هرگز بزرگ نمیشوند …

به سلامتی مادر که بخاطر ما هیکلش به هم خورد !

به سلامتی کسی که دید بغلیش تو تاکسی پول نداره
به راننده گفت : پول خورد ندارم مال همه رو حساب کن!

به سلامتی بیل! که هرچ‌قدر بره تو خاک، بازم برّاق‌تر می‌شه …


به سلامتی سیم خاردار! که پشت و رو نداره …

به سلامتی اونی که بیکسه، ولی ناکس نیست …

به سلامتی اونایی که چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه چشمشون مثل فانوس دریایی نمی چرخه …

به سلامتی حلقه های زنجیر که زیر برف و بارون میمونن زنگ میزنن ولی هم دیگه رو ول نمیکنن …

گل آفتابگردان را گفتند:
چرا شبها سرت را پایین می اندازی؟
گفت : ستاره چشمک میزند، نمیخواهم به خورشید خیانت کنم
به سلامتی همه اونایی که مثل گل آفتابگردان هستند …

بسلامتی اون دختری که حاضره زیر بارون خیس بشه ولی‌ سوار ماشین هیچ پسری نشه …


به سلامتی کسی که وقتی بردم گفت :
اون رفیق منه
وقتی باختم گفت :
من رفیقتم …

به سلامتی کسی که وقتی بهش زنگ میزنی و خوابه
ولی واسه اینکه دلت رو نشکنه میگه: خوب شد زنگ زدی؛ باید بیدار میشدم …

به سلامتی‌ اون بچه‌ای که شیمی‌ درمانی کرده همه ی موهاش ریخته
به باباش میگه بابا من الان شدم مثل رونالدو یا روبرتو کارلوس؟
باباش میگه قربونت برم از همه اونا تو خوش تیپ تری …

به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته
بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌
انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی …


به سلامتی دریا که همه با لبش خاطره دارن !

به سلامتی همه اوونایی که
دلشون از یکی دیگه گرفته
ولی برای اینکه خودشون رو آروم کنن
میگن بخاطر غروب پاییزه …

بسلامتی با ارزش ترین پول دنیا “تومن”
چون هم تو هستی توش، هم من …

به سلامتی اونایی که اگه صد لایه ایزوگامشون هم بکنن بازم معرفت ازشون چیکه میکنه …

به سلامتی اونایی که دوسشون داریم و نمیفهمن !
آخرشم دق میدن مارو !

سلامتی همه کلاس اولی ها که تازه امسال یاد میگیرن سلامتی درسته نه صلامتی!

به سلامتی اون پسری که خواست آدم بشه …
ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت و بهش فهموند که همیشه پای یک زن در میان است !


به سلامتی پسر بچه های قدیم که پشت لبشونو با ذغال سیاه می کردن
که شبیه باباهاشون بشن نه مثل جوونای امروز که ابروهاشونو نازک می کنن که شبیه ماماناشون بشن !

به سلامتی کسیکه تو خیالمونه ولی بیخیالمونه …

به سلامتی دوست خوبی که
مثل خط سفید وسط جاده است
تکه تکه میشه
ولی بازم پا به پات میاد …

به سلامتی باغچه ای که خاکش منم گلش تویی و خارش هرچی نامرده …

به سلامتی پدری که لباس خاکی و کثیف میپوشه
میره کارگری برای سیر کردن شکم بچه اش،
اما بچه اش خجالت میکشه
به دوستاش بگه که این پدرمه …


به سلامتی نوشابه که خانواده داره و خیلی ها همینش هم ندارن !

به سلامتی سندباد که کل دنیا رو با یه شلوار کردی دور زد …

به سلامتی سرنوشت که نمی‌شه اونو از سر نوشت …

به
سلامتی اون رفتگری که تو این هوای سرد داره به عشق زن و
بچه اش کوچه و خیابون رو جارو میزنه که یه لقمه نون حلال در بیاره …


به سلامتی اونهائی که دوستت دارم رو درک می کنند و اونو به حساب کمبودهات نمی ذارن …

به سلامتی همه ی اونایی که مارو همین جوری که هستیم دوست دارن …


به سلامتی دوست نازنینی که گفت: قبر منو خیلی بزرگ بسازین… چون دارم یه دنیا آرزو با خودم به گور میبرم



تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 4:9 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |
  • فال روزانه
  • آریس پیکس