استقلال



تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:استقلال,پرسپولیس,لیگ برتر,, | 4:33 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 

استقلال در رده سوم آسيا و هشتاد و پنجم جهان

رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي جهان


بايرن‌ مونيخ در رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي جهان در صدر قرار دارد و استقلال ايران در رده سوم آسيا و هشتاد و پنجم جهان جاي دارد.

 


 

رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان اعلام شد که تيم استقلال با صعود نسبت به ماه قبل در رده هشتاد و پنجم جهان و سوم آسيا قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان از سوي پايگاه footballdatabase اعلام شد که در اين رده بندي بايرن‌ مونيخ هم چنان برترين تيم جهان است. پس از تيم بايرن‌ مونيخ، رئال مادريد و بارسلونا در رده‌هاي دوم تا سوم قرار دارند.

** رده بندي 10 تيم برتر باشگاه‌هاي فوتبال جهان به اين شرح است:

1- بايرن‌ مونيخ (آلمان)

2- رئال مادريد (اسپانيا)

3- بارسلونا (اسپانيا)

4- بوروسيادورتموند (آلمان)

5- چلسي (انگليس)

6- منچستر يونايتد (انگليس)

7- پورتو (پرتغال)

8- يوونتوس (ايتاليا)

9- پاري سن ژرمن (فرانسه)

10- آرسنال (انگليس)

در بين تيم‌هاي آسيايي نيز الهلال عربستان بهترين تيم‌هاي آسيا است که در رده هفتاد و دوم قرار دارد. پس از الهلال تيم‌هاي گوانگژوي چين و استقلال ايران در رده‌هاي دوم و سوم آسيا قرار دارند.

** هشت تيم برتر تيم‌هاي آسيايي در رده بندي باشگاه‌هاي جهان به شرح زير است:

1- الهلال عربستان، هفتاد و دوم

2- گوانگژوي چين، هفتاد و سوم

3- استقلال ايران، هشتاد و پنجم

4- اف سي سئول کره جنوبي، يکصد و دوم

5- الاتحاد عربستان، يکصد و بيست و يکم

6- جونبوک کره جنوبي، يکصد و سي و يکم

7- الاهلي عربستان، يکصد و پنجاه دوم

8- سپاهان ايران، يکصد و پنجاه و هشتم

در اين رده بندي پس از استقلال و سپاهان، تراکتورسازي در رده 302 ، فولاد 431 و پرسپوليس در رده 446 قرار دارند.
 


تاريخ : پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, | 5:51 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 
انعکاس برد دیروز استقلال در بی بی سی
استقلال با تک گل خسرو حیدری موفق شد بوریرام را در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی شکست دهد.
 
 

جام ورزشی: از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی جام قهرمانان آسیا دیروز و در ورزشگاه آزادی تیم استقلال میزبان بوریرام تایلند بود.

 

بی بی سی فارسی در مورد این بازی گزارش داد: در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال تهران با تک گل خسرو حیدری بوریرام تایلند را در ورزشگاه آزادی شکست داد.

 

آبی پوشان در ورزشگاه آزادی تهران و با همراهی بیش از ۹۰ هزار نفر تماشاگر میزبان بوریرام تایلند بودند.

 

استقلال در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی در همان دقایق شروع بازی روی ضربه خسرو حیدری در دقیقه ۲ به گل رسید.

 

خسرو حیدری با نفوذ از جناح راست و جا گذاشتن بازیکن حریف، توپ را روی دروازه فرستاد و ارسال او بدون دخالت بازیکنی مسقیم به کنج دروازه بوریرام رفت.

 

پس از گل دقایق ابتدایی مسابقه، استقلال رو به بازی بسته آورد و همین باعث شد تا حریف تایلندی بازی را در اختیار خود بگیرد.

 

در دقیقه ۱۱ فرهاد مجیدی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد ولی شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه بوریرام به بیرون رفت.

 

در ادامه بازی بازیکنان بوریرام با در اختیار گرفتن میانه زمین و درصد بالای مالکیت توپ نمی توانستند از سد مدافعان استقلال عبور کنند.

 

در نیمه اول بازیکنان بوریرام، با توجه به دفاع همه جانبه استقلال، نماینده تایلند با شوت از راه دور سعی داشتند دروازه استقلال را باز کنند که مهدی رحمتی با واکنش‌های مناسب مانع از گلزنی آنها شد. نیمه اول با تک گل دقایق اولیه خسرو حیدری یک بر صفر به پایان رسید.

 

بوریرام نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد، در دقیقه ۵۲ روی اشتباه مدافعان استقلال بازیکنان این تیم در آستانه تک به تک شدن با رحمتی قرار گرفتند که دخالت محمد قاضی باعث شد توپ به کرنر برود.

 

پس از دو موقعیت تیم تایلندی، بازیکنان استقلال میانه میدان را در اختیار خود گرفتند.

 

در دقیقه ۶۲ فردین عابدینی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان بوریرام قرار گرفت ولی تکل از پشت مدافع این تیم مانع از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال شد.

 

دو تیم در نیمه دوم بیشتر با ارسال از دو جناح و شوت از راه دور قصد داشتند به گل برسند که هر دو در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند.

 

بازیکنان بوریرام در ۲۰ دقیقه پایانی بازی روی ارسال از دو جناح فرصت‌های خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کردند ولی رحمتی و مدافعان این تیم توانستند این موقعیت ها را دفع کنند.

 

در پایان استقلال به تک گل نیمه اول خسرو حیدری موفق شد بوریرام را شکست دهد. بازی برگشت دو تیم روز ۲۷ شهریور و در تایلند برگزار خواهد شد.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:انعکاس برد استقلال در آسیا در برنامه بی بی سی ,, | 11:22 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

جباری که در قامت یک ستاره به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان استقلال پس از درگیری شدید لفظی و روزنامه‌ای با مدیرعامل استقلال به سپاهان رفته بود. زودتر از حد معمول از تیم سپاهان به بیرون پس زده شده است.

این بازیکن سابق استقلال که طبق معمول گذشته در دوران بدنسازی وقت را کشته و پس از این دوران به تیم تازه‌اش ملحق شده آشکارا از لحاظ بدنی آماده نیست و از نظر فنی هم موفق نشده رضایت سرمربی تیم را جلب کند به خاطر داشته باشید که ا و در حال حاضر در پست بازیگردان و به عنوان جانشین محرم نویدکیا به میدان می‌رود. نویدکیا مهمترین بازیکن سپاهان و چهره‌ای است که حضور هر بازیکنی به جای او دشوار است.

به این‌ها موضوع کهنه بومی‌گرایی و حضور بازیکنان تهرانی در سپاهان را اضافه کنید که همیشه در این شهر مسئله بوده است اگرچه استثناهایی که مثل هادی عقیلی وجود دارند که البته از سنین خیلی پایین سپاهانی شده‌اند. جباری اما خود نیز بر این آتش دمیده به خصوص وقتی که بعد از بازی استقلال مصاحبه کرده و گفت اگر علیه‌اش شعار می‌دادند از فوتبال خداحافظی می‌کرد در حالی که او با باشگاه سپاهان قرارداد بالای یک میلیارد تومان امضا کرده است ...

اما آخرین خبر در مورد غیبت او در تمرین روز گذشته سپاهان است. جباری از سوی زلاتکو کرانچار از تمرین کنار گذاشته شده و به او گفته‌اند برود مشکلش را با مدیریت تیم حل کند جالب اینکه سپاهان برخلاف تیم‌های تهرانی استقلال و پرسپولیس باشگاه کاملا بسته‌ای است و کوچکترین خبری را به بیرون بروز نمی‌دهد.

آنها اصرار تیمی خود را با دقت حراست می‌کنند تا مشکلی بر مشکلاتشان اضافه نشود. بنابراین روز گذشته و امروز هیچ مسوولی هیچ خبری را در مورد جباری تایید نکرده و تنها خود این بازیکن در مصاحبه‌ای با تایید مشکلاتش در سپاهان اعلام کرد در این باشگاه به کار ادامه خواهد داد ...

به نظر می‌رسد تنها یک عامل مانع جدایی جباری و سپاهان می‌شود، حرف‌ها حرف‌ها و حرف‌ها چیزهایی که مجتبی جباری قبل از جدایی از استقلال آنها را به زبان آورده بود. تاکیدش بر حرفه‌ای بودن سپاهان بود ... خب، او اینجایش را نخوانده بود اینکه در سپاهان هم ممکن است اتفاقات برخلاف میل او رقم بخورد.

به نظر جباری و سپاهان نیم فصل راهشان را از هم جدا می‌کنند مگر اینکه بعدا اتفاق خاصی بیفتد.

منبع: گل



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 11:8 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 

◄ هفتــم مــرداد مـاه سالــروز کسب دومین ستـــاره آسیایی استقلـال برهمــه آبی دلان مبـــارکبـــاد ...

در این بازی استقلال موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد لیائولینگ چین بگذرد و قهرمانی را به خود اختصاص دهد. در این دوره عبدالصمد مرفاوی آقای گل مسابقات شد، مجید نامجو مطلق تکنیکی‌ترین بازیکن، عباس سرخاب بهترین بازیکن و احمدرضا عابدزاده بهترین دروازه‌بان جام شدند.

بازیکنــان استقلال در طی این جام عبارت بودند از : احمدرضا عابدزاده، حمیدرضا بابازاده، شاهرخ بیانی، شاهین بیانی، فرشاد فلاحت‌زاده، رضا حسن‌زاده، مهدی فنونی‌زاده، امیر موسوی‌نیا، صادق ورمزیار، رضا نعلچگر، جعفر مختاری‌فر، امیر قلعه‌نویی، رضا احدی، میرشاد ماجدی، ایمان عالمی، عبدالصمد مرفاوی، عباس سرخاب، عبدالعلی چنگیز، مسعود غفوری‌های اصل، ناصر عباسی، مرحوم امیر دولت‌آبادی، خسرو پارسا و مجید نامجو مطلق.
سرمربی‌گری تیم نیز بر عهده مـنـصــور پــورحـیـــدری بــود....
 
◄ هفتــم مــرداد مـاه سالــروز کسب دومین ستـــاره آسیایی استقلـال برهمــه آبی دلان مبـــارکبـــاد ...

در این بازی استقلال موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد لیائولینگ چین بگذرد و قهرمانی را به خود اختصاص دهد. در این دوره عبدالصمد مرفاوی آقای گل مسابقات شد، مجید نامجو مطلق تکنیکی‌ترین بازیکن، عباس سرخاب بهترین بازیکن و احمدرضا عابدزاده بهترین دروازه‌بان جام شدند.

بازیکنــان استقلال در طی این جام عبارت بودند از : احمدرضا عابدزاده، حمیدرضا بابازاده، شاهرخ بیانی، شاهین بیانی، فرشاد فلاحت‌زاده، رضا حسن‌زاده، مهدی فنونی‌زاده، امیر موسوی‌نیا، صادق ورمزیار، رضا نعلچگر، جعفر مختاری‌فر، امیر قلعه‌نویی، رضا احدی، میرشاد ماجدی، ایمان عالمی، عبدالصمد مرفاوی، عباس سرخاب، عبدالعلی چنگیز، مسعود غفوری‌های اصل، ناصر عباسی، مرحوم امیر دولت‌آبادی، خسرو پارسا و مجید نامجو مطلق.
 سرمربی‌گری تیم نیز بر عهده مـنـصــور پــورحـیـــدری بــود....
 


تاريخ : دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:سالروز دومین قهرمانی استقلال تهران , سالروز قهرمانی استقلال در آسیا , استقلال قهرمان آسیا شد ,, | 3:6 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

فصل نقل و انتقالات درحالی به پایان رسید که تبریزی ها سرانجام هم نتوانستند نکونام را راضی به جدایی از استقلال کنند.

_______________________________________________

درحالی که زینی زاده مدیر باشگاه تراکتورسازی تا آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب جواد نکونام بود ، در نهایت هم نتوانست رضایت کاپیتان تیم ملی را برای تبریزی شدن بدست بیاورد و نکونام استقلالی ماند.

 

جواد که با استقلال قراردادی دو ساله دارد چون طلب 700 میلیونی اش از این تیم وصول نشده بود ، می توانست به هر تیمی که بخواهد بپیوندد اما کاپیتان تیم ملی که به تازگی پدر شده به رغم پاس نشدن چک هایش باری دیگر استقلالی ماند.

 

او با جدا نشدن در فصل نفل و انتقالات از استقلال در حقیقت در این تیم ماندگار شد مگر اینکه بخواهد چند هفته ای را بیرون بماند و به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری برود. اتفاقی که بسیار دور از ذهن است . نکونام پس از تولد پسرش آریان گفته بود آریان حالا جدیدترین هوادار استقلال است!

 

ترکتورسازی غیر از نکونام در ساعات پایانی نقل و انتقالات به دنبال آندو تیموریان و کریم انصاری فرد هم بود اما به نظر می رسد آنها با کریم هم به توافق نرسیدند و به جای او نام یک بازیکن استرالیایی را به عنوان سهمیه آسیایی در لیست شان گذاشته اند. همچنین آندو که سهمیه آزاد محسوب می شود با توجه به ماندن نکونام و تمدید استقلالی ها با ساموئل ، شاید به تبریز برود و این فصل را در کنار علی کریمی بازی کند.



تاريخ : شنبه 22 تير 1392برچسب:, | 8:8 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هر چند بسیار سخت است اما در استقلال ماندم تا قهرمان آسیا شویم.

____________________________________________________

خسرو حیدری پس از حضور در هیئت فوتبال استان تهران گفت: پیش از این قرارداد بسته بودیم و امروز برای پر کردن مشخصات فردی به هیئت فوتبال آمدیم.

 

وی در مورد اینکه با وجود داشتن پیشنهادهای پرشمار به استقلال پیوست، عنوان کرد: چند پیشنهاد به جز استقلال داشتم. یک تیم قطری و یک تیم ایرانی من را می‌خواستند که پس از برگزاری چند جلسه با علی فتح‌الله‌زاده قرار شد برای یک سال دیگر نیز در استقلال حضور پیدا کنم.

 

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد پول‌های زیادی که به بازیکنان داده می‌شود، عنوان کرد: مطمئن باشید در باشگاه استقلال اگر کسی بماند به خاطر پول نیست، همه می‌دانند این تیم مشکلات مالی زیادی دارد و خواهد داشت. نمی‌گویم پول نگرفته‌ایم اما مبالغ قراردادمان نجومی نیست.

 

حیدری در صحبت با هواداران اظهار داشت: در استقلال ماندیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم هرچند بسیار سخت است اما می‌گویم در استقلال ماندیم تا قهرمان آسیا شویم.



تاريخ : شنبه 22 تير 1392برچسب:, | 8:2 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: نه از سپاهان قرارداد میلیاردی گرفتم و نه از استقلال.

____________________________________________________

احمد جمشیدیان پس از ثبت قرارداد با تیم استقلال اظهار داشت: امروز قراردادم را به صورت رسمی و یک ساله با استقلال منعقد کردم.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود امسال بازیکنان رقم‌های ملیاردی گرفته‌اند، گفت:‌ هرکس بیشتر از یک میلیارد پول گرفته نوش جانش ولی من نه در سپاهان و نه در استقلال قرارداد میلیاردی نگرفته‌ام.

وی در خصوص اینکه سرانجام امسال بعد از چند سال انتظار به جمع آبی‌پوشان اضافه شد، گفت: قبل از رفتن به سپاهان قرار بود که به استقلال بیایم ولی چون بازیکن آزاد بودم سپاهان را انتخاب کردم اما امسال دیگر بعد از اینکه قراردادم با زردپوشان به پایان رسید به استقلال پیوستم.

جمشیدیان در خصوص اینکه آیا طلبی از باشگاه سپاهان دارد یا خیر، گفت: مقداری طلب دارم اما مشکلی وجود ندارد و با مسئولان سپاهان رابطه خوبی دارم.

هافبک استقلال در پایان در خصوص اینکه اهدافش در این تیم چیست، گفت: با آمدن به استقلال یک سری اهداف تیمی و یک سری اهداف فردی دارم و امیدوار هستم امسال بتوانم به این موفقیت‌ها دست پیدا کنم.



تاريخ : شنبه 22 تير 1392برچسب:, | 7:51 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

مراسم انتخاب بهترین های لیگ برتر روز 18 تیر در تالار وحدت برگزار می شود.
خبرآنلاین:؛ کمیته برگزاری مراسم بهترین های لیگ برتر اعلام کرد این مراسم 18 تیر ماه و از ساعت 18 در تالار وحدت تهران برگزار می شود. مراسمی که بیش از 2 ساعت طول می کشد و نفرات برتر لیگ گذشته جوایز شان را می گیرند. این جوایز در بخش های بهترین بازیکن ، بهترین مربی ، بهترین تیم ، بهترین مربی اخلاق ، بهترین بازیکن اخلاق، بهترین داور و پدیده بازی های لیگ اهداء می شود. 
 
همچنبن قرعه کشی لیگ سیزدهم که با نام خلیج فارس برگزار می شود هم همزمان انجام خواهد شد و تیم ها رقبای خود را می شناسند. مهدی تاج در این باره به خبرآنلاین گفت:« ما سعی داشتیم این بازی ها را زودتر برگزار کنیم اما با توجه به تاخیر در بازی های لیگ مراسم را چند شب به تاخیر انداختیم و پیش از آغاز ماه مبارک رمضان ، این مراسم آبرگزار خواهد شد.
 
این برای اولین بار است که سازمان لیگ برتر چنین مراسمی را برگزار می کند و مراسم قرعه کشی لیگ به صورت زنده برای هواداران فوتبال پخش می شود.
 
در این مراسم به نظر می رسد استقلال ، قهرمان لیگ و نماینده باقی مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بیشترین شانس دریافت جوایز را داشته باشد. تیم هایی مثل سپاهان ، تراکتورسازی و فولاد در رتبه های بعدی هستند . باید دید آیا جایزه ای از این مراسم به پرسپولیس می رسد؟
 
شاید تنها کسی که از حالا جایزه گرفتنش قطعی شده ، جلال رافخایی است که کفش طلای بهترین گلزن لیگ را بدست می آورد. جوایز بهترین بازیکن و بهترین مربی جوایز مهمی هستند که باید دید به چه کسانی می رسد .



تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392برچسب:لیگ برتر ایران ,, | 3:17 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 گوشه ای از افتخارات جهانی استقلال...
تيم فوتبال استقلال تهران در ليگ هشتم علاوه بر اينكه قهرمان كشور شد و بهترين خط دفاع و اقاي گل فصل را از ان خود كرد توانست دست به كاري خارق العاده بزند و هفتاد بار در يك فصل دروازه حريفان را باز كند كه از اين حيث ركورد دار است و بعد از ان سايت فيفاخط حمله فوتبال استقلال را دومين خط حمله جهان بعد از بارسلونا ناميد ،جالب انكه درسال 88 كه استقلال دومين خط حمله جهان را از ان خود كرد تيم هايي همانند رئال مادريد،منچسترو چلسي و اينتر نتوانستند بيش از 65گل به ثمر برسانند خط حمله : برهانی ، مجیدی ، اکبرپور ، علیزاده
استقلال تهران در فصل پنجم ليگ برتر صاحب بهترين خط دفاع ايران و جهان شد ،تيم فوتبال استقلال ايران در سال 85-84با دريافت 17گل از 34بازي ليگ برتر عنوان بهترين خط دفاع ليگ ايران و جهان در ان سال را از ان خود كرد كه تا كنون تيمي نتوانسته اين ركورد را بشكند حتي تيم هاي ايتاليايي كه به عنوان استاد دفاع تيمي معروفند،قابل ذكر است كه خط دفاع تيم استقلال در ان سال متشكل بود از محمود فكري،قرباني،صادقي و كاظمي و درون دروازه هم طالبلو و رحمتي كه همگي سدي غير قابل نفوذ ايجاد كرده بودند

همچنین این فصلی که تموم شد هم به عنوان دومین خط دفاعی جهان بعد از بایرن اعلام شد....



تاريخ : شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 7:35 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 تعریف و تمجید کروش از جواد نکونام/خوشحالم او کاپیتان تیم من است/حرف‌های جواد من را تحت تاثیر قرارداد

 کارلوس کروش در جمع بازیکنان تیم ملی، به شدت از جواد نکونام کاپیتان تیمش تمجید کرد.نکونام که لیدر تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بود، با حرف های خود در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه، کارلوس کروش را تحت تاثیر قرار داد. یکی از بازیکنان کره جنوبی پیش از کنفرانس گفته بود، کاری خواهد کرد که نکونام در این بازی خون گریه کند. کارلوس کروش پیش از حضور نکو در کنفرانس مطبوعاتی، به این بازیکن توصیه کرد که بگوید فوتبال جای خون و جنگ و گریه نیست.

کد خبر: ۵۰۱۹
تاریخ انتشار: شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۳
 

نکونام اما در کنفرانس حرف های متفاوتی به زبان آورد. او در یکی از به یادماندنی ترین مصاحبه های خود بدین گونه جواب بازیکن کره را داد: «خون گریه می کنم که هیچ، برای ایران جانم را هم می دهم.» این حرف های کاپیتان به شدت سرمربی تیم ملی را تحت تاثیر قرارداد تا در جلسه قبل از بازی در جمع بازیکنان بگوید: «من در فوتبال هر روز یک چیز تازه یاد می گیرم. امروز هم از نکونام چیز جدیدی یاد گرفتم. به او توصیه هایی قبل از کنفرانس داشتم ولی با حرفی که مقابل خبرنگاران زد، من را تحت تاثیر قرار داد. باید بگویم که این حرف نکونام یادم نمی رود.»

کارلوس همچنین توضیح داد: «از اینکه او کاپیتان تیم من است، بسیار خوشحالم و اقتخار می کنم که با او کار می کنم. خوشحالم که بازیکنی مثل نکونام را در تیم ملی ایران دارد.»

خبر انلاین



تاريخ : شنبه 1 تير 1392برچسب:, | 2:17 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

جی لوید ساموئل بازیکنی با سابقه درخشان


جی لوید ساموئل مدافع خوش استیل تریندادتوباگویی دیشب با حضور در هیئت فوتبال تهران قرارداد رسمی خود را با آبی پوشان به امضا رساند ، بازیکنی که آندرانیک تیموریان “همبازی سابق جی لوید” درباره این انتقال گفته بود ” او عمرا به ایران بیاید ” !

اما حاجی او را آورد و با او قرار داد هم بست تا نشان دهد واقعا متخصص نقل و انتقالات است ، جی لوید  سابقه طولانی در لیگ برتر انگلیس را با خود یدک می کشد و اگر همان جی لوید باشد می تواند یکی از بهترین خریدهای خارجی لیگ برتر ایران لقب گیرد.

جی لوید ساموئل نام کامل اوست ، جی لوید در روز ۲۹ مارس ۱۹۸۱  در کشور تریندادتوباگو و شهر سن فرناندو چشم به جهان گشود . او در شهر لندن و در آکادمی جوسف فوتبال را شروع کرد ، در سال ۱۹۹۰ به مدرسه فوتبال لندن رفت  و مدتی در آنجا توپ زد !

پس از آن به تیم جوانان چارلتون اتلتیک رفت و مدتی نیز در آنجا حضور داشت سپس با پیوستن به تیم بزرگ آستون ویلا چالشی جدید در زندگی ورزشی او به وجود آمد ! اما جان گرگوری سرمربی مشهور وقت آستون ویلا در تیم اصلی به او میدان نداد .

جی لوید با منچستر یونایتد قراردادی امضا کرد و تحت حمایت باشگاه به تیم های آماتوری رفت تا تجربه بیشتری کسب کند ، جی لوید تیمهای مختلفی از جمله وستهام یونایتد و اِست لندن را در رده های جوانان تجربه کرد تا سر انجام به آستون ویلا بازگشت .

 

۲۱ سپتامبر سال ۱۹۹۹ در سن هجده سالگی ، جی لوید اولین بازی خود را با پیراهن آستون ویلا در جام حذفی انگلیس انجام داد که در آن آستون ویلا ۵ بر صفر پیروز میدان شد .

سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۰۲ را به طور قرضی در تیم گیلینگهام گذراند و ۸ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت ! پس از آن دوباره به آستون ویلا بازگشت و تا سال ۲۰۰۷ را در این تیم توپ زد . جی لوید ۱۶۹ بار پیراهن آستون ویلا را در لیگ جزیره به تن کرد و دو بار نیز برای این تیم موفق به گلزنی شد .

سال ۲۰۰۷ به تیم بولتون پیوست ، تیمی که آندرانیک تیموریان در آن با وی همبازی شد . جی لوید تا سال ۲۰۱۱ را در تیم بولتون گذراند و ۷۱ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت .

گفتنیست ساموئل از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ نیز در تیم جوانان انگلیس حضور داشته و ۷ بار با پیراهن این تیم به میدان رفته ! البته در رده بزرگسالان جی لوید ۲ بار با پیراهن تیم ترینداد توباگو بازی کرده است .



تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, | 1:42 قبل از ظهر | نویسنده : باربد |

 بنام خدا

بنام خدايي كه آبي را آفريد تا قرمز بي سرور نماند

قهرماني استقلال برتمامي هوادران واقعي استقلال مباركباد.

شكست پرسپوليس بر تمامي حاميانش (فرودسي پور،شيريني سرپرست لنگپليسو...)تسليت باد.

شايدنامم را فراموش كنم** اما استقلال را هرگز

به اميد كسب ستاره سوم آسيايي



تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:استقلال , تاج ,, | 7:13 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 درود

دوستان سرخپوش من از ته دل دوست داشتم قهرمان جام حذفى بشيد چون اصفهانى ها خيلى ادعا داشتند !
ولى خودتون خرابش كرديد !

 

 

ادامه مطلب براى سرخپوش هاى پايتخت توصيه نميشود !



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, | 6:28 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 

 



تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, | 6:26 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 



تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, | 6:24 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 صل على محمد

قاتل لنگى آمد .



تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:لنگى ,, | 12:13 قبل از ظهر | نویسنده : باربد |

با سلام 


این مطلب رو از مجله روزهای زندگی کپی کردم

بازیکنان به ترتیب به سوالات زیر پاسخ داده اند

1-بهترین روز سال 91

2-بدترین روز سال 91

3-یک شایعه عجیب

سید مهدی رحمتی 

1-تولد فرزندم عطا

2-باخت به ازبکستان

3-عمران زاده سوپراستار سینمای ایران

خسرو حیدری

1-صدرنشینی استقلال

2-حذف از لیگ قهرمانان

3-خسرو حیدری به پرسپولیس پیوست

جواد نکونام


1-پیروزی مقابل کره با گل خودم

2-باخت برابر لبنان

3-نکونام از کودکی استقلالی نبود


آرش برهانی


1-رکورد گلزنان استقلال را شکستم

2-شکست مقابل سایپا

3-پرسپولیس در کورس قهرمانی


حنیف عمران زاده


1-همه روزهایم خوب بود

2-حذف از لیگ قهرمانان

3-کیانوش رحمتی از فوتبال خداحافظی کرد


ایمان موسوی


1-گلزنی برای استقلال برابر المینیوم

2-روز بد نداشتم

3-شایعه ای نیست


کیانوش رحمتی


1-بازگشتم به میادین

2-جراحی پایم مصدومیت طولانی

3-آبی و قرمز خصوصی شدند


هاشم بیک زاده


1-بازگشت به استقلال

2-خط خوردن از تیم ملی

3-عمران زاده به ستارگان جهان دعوت شد


سیاوش اکبرپور


1-قرار داد با استقلال

2-بازی نکردن در دربی به خاطر مصدومیت

3-استقلال قهرمان نمی شود


عباس محمد رضایی


1-پیوستن به استقلال

2-باخت به ازبکستان

3-پرسپولیس قهرمان آسیا شد                                                                                                              

دوستان شما از حرف کی بیشتر خوشتون اومد؟ من که بیشتر از شایعه آرش خوشم اومد یعنی سلطان جزغاله کردن لنگه آرش خخخخخخخخخ  تا آپ بعدی بای اس اسی ها



تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, | 5:19 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 دوستان نميخواستم صراحتا بگم كه تاجي هستم اما ميگم .

ي مدت نبودم ، با عكس هاي جديد ضد لنگي اومدم به پيشوازتون :

[تصویر:  90+4_2-13.jpg]

 

 


باسلام خدمت شما دوستداران استقلال

 

�غم قفس به کنار

�آنچه عقاب را میمیراند ، شاخ بازی تیم های انتهای جدول است !

�اخه لنگی تو در حد شاخ بازی نیستی فقط باید تحقیرت کنیم

خون ابی ها لطفا مرا در امر تحقیر کردن لنگیا یاری کنین

 


ابی دلان خون ابی ها مرسی از این که این وبلاگ رو انتخاب كرديد . لنگیارو کتلتشون کنین درسته که لنگیا در حد کری خوندن نیستن اما باید این لنگیارو تحقیر کنی

پس همگی کمکم کنین....

با تشكر !

راستي دقت كرديد وقتي ايران روسيه رو 6 تايي كرد ، لباسش آبي بود ؟؟؟

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, | 9:18 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

افتخـــــــارات S S
قهرمانی جام حذفی ۱۳۸۷
قهرمانی در لیگ برتر ‎۱۳۸۴-۸۵
نایب قهرمانی جام حذفی ایران ۱۳۸۲
نایب قهرمانی لیگ برتر ۱۳۸۲
نایب قهرمانی لیگ برتر ۱۳۸۰
قهرمانی جام حذفی ایران ۱۳۸۰
قهرمانی جام آزادگان ۱۳۷۹
نایب قهرمانی در جام آزادگان و جام حذفی ۱۳۷۸
قهرمانی جام آزادگان و جام رمضان ۱۳۷۷
قهرمانی جام خزر و جام پرچم ترکمنستان و جام رمضان ۱۳۷۶
قهرمانی جام حذفی ایران ۱۳۷۴
قهرمانی جام برتر تهران و نایب قهرمانی جام آزادگان ۱۳۷۳
قهرمانی دسته سه ایران ۱۳۷۲
نایب قهرمانی جام آزادگان و جام حذفی ایران ۱۳۷۰
قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۷۰)
قهرمانی جام آزادگان و جام تهران ۱۳۶۹
قهرمانی جام بردولوی هندوستان و نایب قهرمانی جام تهران ۱۳۶۸
قهرمانی جام تهران ۱۳۶۴
قهرمانی جام تهران ۱۳۶۲
نایب قهرمانی جام تهران ۱۳۶۱
قهرمانی جام حذفی ایران ۱۳۵۷
قهرمانی جام تخت جمشید ۱۳۵۳
قهرمانی جام اتحاد و نایب قهرمانی جام تخت جمشید ۱۳۵۲
قهرمانی جام تهران و جام دوستی . نایب قهرمانی جام هندوستان ۱۳۵۱
قهرمانی جام تهران ۱۳۵۰
نایب قهرمانی جام تهران و جام حذفی ۱۳۴۹
قهرمانی جام تهران و جام حذفی ۱۳۴۸
قهرمانی جام تهران ۱۳۴۷
قهرمانی جام تهران ۱۳۴۱
قهرمانی جام تهران ۱۳۴۰
قهرمانی جام تهران و جام حذفی ۱۳۳۸
نایب قهرمانی جام تهران ۱۳۳۷
قهرمانی جام تهران ۱۳۳۵
نایب قهرمانی جام تهران ۱۳۳۰
قهرمانی جام تهران ۱۳۲۹
نایب قهرمانی جام حذفی تهران ۱۳۲۸
قهرمانی جام حذفی تهران ۱۳۲۶
نایب قهرمانی جام تهران و جام حذفی ۱۳۲۵


افتخارات خارجی

مقام سوم جام باشگاههای آسیا (۸۱-۱۳۸۰)
نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ۱۳۷۷
نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ۱۳۷۱
قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ۱۳۷۰
قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا جام هندوستان و جام ایران ۱۳۴۹
قهرمانی جام میلز هلند سه دوره
قهرمانی جام پرچم ترکمنستان۱۳۷۶
مقام سوم جام باشگاههای آسیا (۱۳۵۰)



تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, | 7:34 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |



سرمربی پرسپولیس به سبک استقلالی‌ها عدد ۴ را نشان می‌دهد!





http://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/01/778ee845a98db8eadfe04c48a5724a692.jpg


در دیدار پرسپولیس برابر راه آهن نیز بهادر عبدی در واکنش به شعارهای تماشاگران به سمت آنها رفت و با وجود اینکه سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشت، عدد ۴ را به نشانه اعتراض به آنها نشان داد.
 



 
 
 
VBIran Pro
 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 23 دی 1386برچسب:استقلال, | 12:20 قبل از ظهر | نویسنده : باربد |
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
  • فال روزانه
  • آریس پیکس