استقلال



تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392برچسب:استقلال,پرسپولیس,لیگ برتر,, | 4:33 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 

استقلال در رده سوم آسيا و هشتاد و پنجم جهان

رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي جهان


بايرن‌ مونيخ در رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي جهان در صدر قرار دارد و استقلال ايران در رده سوم آسيا و هشتاد و پنجم جهان جاي دارد.

 


 

رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان اعلام شد که تيم استقلال با صعود نسبت به ماه قبل در رده هشتاد و پنجم جهان و سوم آسيا قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان از سوي پايگاه footballdatabase اعلام شد که در اين رده بندي بايرن‌ مونيخ هم چنان برترين تيم جهان است. پس از تيم بايرن‌ مونيخ، رئال مادريد و بارسلونا در رده‌هاي دوم تا سوم قرار دارند.

** رده بندي 10 تيم برتر باشگاه‌هاي فوتبال جهان به اين شرح است:

1- بايرن‌ مونيخ (آلمان)

2- رئال مادريد (اسپانيا)

3- بارسلونا (اسپانيا)

4- بوروسيادورتموند (آلمان)

5- چلسي (انگليس)

6- منچستر يونايتد (انگليس)

7- پورتو (پرتغال)

8- يوونتوس (ايتاليا)

9- پاري سن ژرمن (فرانسه)

10- آرسنال (انگليس)

در بين تيم‌هاي آسيايي نيز الهلال عربستان بهترين تيم‌هاي آسيا است که در رده هفتاد و دوم قرار دارد. پس از الهلال تيم‌هاي گوانگژوي چين و استقلال ايران در رده‌هاي دوم و سوم آسيا قرار دارند.

** هشت تيم برتر تيم‌هاي آسيايي در رده بندي باشگاه‌هاي جهان به شرح زير است:

1- الهلال عربستان، هفتاد و دوم

2- گوانگژوي چين، هفتاد و سوم

3- استقلال ايران، هشتاد و پنجم

4- اف سي سئول کره جنوبي، يکصد و دوم

5- الاتحاد عربستان، يکصد و بيست و يکم

6- جونبوک کره جنوبي، يکصد و سي و يکم

7- الاهلي عربستان، يکصد و پنجاه دوم

8- سپاهان ايران، يکصد و پنجاه و هشتم

در اين رده بندي پس از استقلال و سپاهان، تراکتورسازي در رده 302 ، فولاد 431 و پرسپوليس در رده 446 قرار دارند.
 


تاريخ : پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, | 5:51 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

مورینیو سرمربی اسبق رئال قبل از جدایی از این تیم، به پرس رئیس باشگاه توصیه کرد که اگر می خواهدکه تیمش مجددا خوش بدرخشدوبه روزهای اوج بازگردد باید برخی از بازیکنان به فروش برسند

سایت گل- ایکر کاسیاس دروازه بان باتجربه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا انتظار داشت تا باروی کار آمدن کارلو آنچلوتی برروی نیمکت مربیگری تیم مادریدی اوضاع برای او تغییر کرده و او به ترکیب اصلی تیمش بازگردد ولی در بازی رئال در هفته اول رقابتهای لالیگا مقابل بتیس شاهد حضور دیگو لوپس در درون دروازه تیم مادریدی بودیم و این طور به نظر می رسد که آنچلوتی بااین تصمیم شاید قصد داشته تا به اصطلاح گربه را دم حجله کشته و به کاسیاس این پیغام را بدهد که قرارنیست او دروازه بان بی رقیب تیمش باشد.
این اتفاق تردیدها در مورد احتمال جدایی کاسیاس از رئال مادرید درماه جولای را افزایش داده و حالا روزنامه ال پائیس نیز در گزارشی به بازتاب صحبت های جنجالی اخیر ژوزه مورینیو پرداخته
طبق این گزارش، ژوزه مورینیو سرمربی اسبق و پرتغالی باشگاه مادریدی قبل از جدایی از این تیم و انتقالش به چلسی، به فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی توصیه کرده که اگر می خواهدکه تیمش مجددا خوش بدرخشد و به روزهای اوجش در دنیای فوتبال بازگردد باید از شر برخی از بازیکنان راحت شود ودراین میان از یک بازیکن خاص نام برده:« ایکر کاسیاس»
طبق این گزارش که در روزنامه ال موندو دپورتیوو نیز بازتاب یافت، مورینیو ، کاسیاس را یکی از مسئولان نتایج بد تیمش در اواخر فصل گذشته می دانست و بر این باور بود که این دروازه بان اسپانیایی تاثیر بد و نه چندان مطلوبی روی هم تیمی هایش می گذاردو با انتقادات مداومش از کادر فنی، نقش مخربی را در رختکن تیم کهکشانی دارد. او بر این باور بود که کاسیاس جو بدی را در رختکن رئال ایجاد کرده و از همین رو به پرس توصیه کرده بود تا اگر می خواهد مجددا شاهد بازگشت تیمش به روزهای اوج باشد، کاسیاس را بفروشد.
پرس هم در زمانی که تیمش را به کارلو آنچلوتی سپرد براین نکته تاکید کرد که:« من درتصمیمات تکنیکی تیم دخالت نمی کنم.» تا حالا سرنوشت کاسیاس در رختکن تیم مادریدی بیش از هرزمان دیگری با تردید و ابهام مواجه باشد.


تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:رئال مادرید , کاسیاس,مورینیو,, | 11:26 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 
انعکاس برد دیروز استقلال در بی بی سی
استقلال با تک گل خسرو حیدری موفق شد بوریرام را در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی شکست دهد.
 
 

جام ورزشی: از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی جام قهرمانان آسیا دیروز و در ورزشگاه آزادی تیم استقلال میزبان بوریرام تایلند بود.

 

بی بی سی فارسی در مورد این بازی گزارش داد: در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال تهران با تک گل خسرو حیدری بوریرام تایلند را در ورزشگاه آزادی شکست داد.

 

آبی پوشان در ورزشگاه آزادی تهران و با همراهی بیش از ۹۰ هزار نفر تماشاگر میزبان بوریرام تایلند بودند.

 

استقلال در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی در همان دقایق شروع بازی روی ضربه خسرو حیدری در دقیقه ۲ به گل رسید.

 

خسرو حیدری با نفوذ از جناح راست و جا گذاشتن بازیکن حریف، توپ را روی دروازه فرستاد و ارسال او بدون دخالت بازیکنی مسقیم به کنج دروازه بوریرام رفت.

 

پس از گل دقایق ابتدایی مسابقه، استقلال رو به بازی بسته آورد و همین باعث شد تا حریف تایلندی بازی را در اختیار خود بگیرد.

 

در دقیقه ۱۱ فرهاد مجیدی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد ولی شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه بوریرام به بیرون رفت.

 

در ادامه بازی بازیکنان بوریرام با در اختیار گرفتن میانه زمین و درصد بالای مالکیت توپ نمی توانستند از سد مدافعان استقلال عبور کنند.

 

در نیمه اول بازیکنان بوریرام، با توجه به دفاع همه جانبه استقلال، نماینده تایلند با شوت از راه دور سعی داشتند دروازه استقلال را باز کنند که مهدی رحمتی با واکنش‌های مناسب مانع از گلزنی آنها شد. نیمه اول با تک گل دقایق اولیه خسرو حیدری یک بر صفر به پایان رسید.

 

بوریرام نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد، در دقیقه ۵۲ روی اشتباه مدافعان استقلال بازیکنان این تیم در آستانه تک به تک شدن با رحمتی قرار گرفتند که دخالت محمد قاضی باعث شد توپ به کرنر برود.

 

پس از دو موقعیت تیم تایلندی، بازیکنان استقلال میانه میدان را در اختیار خود گرفتند.

 

در دقیقه ۶۲ فردین عابدینی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان بوریرام قرار گرفت ولی تکل از پشت مدافع این تیم مانع از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال شد.

 

دو تیم در نیمه دوم بیشتر با ارسال از دو جناح و شوت از راه دور قصد داشتند به گل برسند که هر دو در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند.

 

بازیکنان بوریرام در ۲۰ دقیقه پایانی بازی روی ارسال از دو جناح فرصت‌های خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کردند ولی رحمتی و مدافعان این تیم توانستند این موقعیت ها را دفع کنند.

 

در پایان استقلال به تک گل نیمه اول خسرو حیدری موفق شد بوریرام را شکست دهد. بازی برگشت دو تیم روز ۲۷ شهریور و در تایلند برگزار خواهد شد.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:انعکاس برد استقلال در آسیا در برنامه بی بی سی ,, | 11:22 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از نوتیسیاس دی ناواره، مسعود شجاعی که با جدایی از اوساسونا به دنبال حضور در یک تیم دیگر برای فصل جدید است، در تمرین تیم ایزارا در مرکاتوندوا حاضر شد.

 

بازیکن ایرانی روز گذشته برای اولین بار در جلسه تمرینی باشگاه در زمین تمرینی استیا حاضر شد تا این فصل را در دسته سوم اسپانیا بازی کند. شجاعی پس از مذاکرات اولیه زیر نظر میگوئل گونزالز تمریناتش را ادامه می‌دهد تا آمادگی خود را حفظ کند و با گروه هماهنگ شود زیرا تاکنون به تنهایی به انجام تمریناتش پرداخته است.

 

مسعود شجاعی 6 فصل را در اوساسونا گذراند اما چند هفته پیش از تیمش جدا شد. حقیقت این است که شجاعی به دلیل روابطش با ناواره در این شهر ساکن شده و به دنبال تیمی است که او را جذب کند تا بتواند با مهارتش هواداران این تیم را شیفته خود کند. مصدومیتی که فصل گذشته برایش رخ داد یکی از بدشانسی‌های او بود که مانع از پیشرفت او در یکی از بهترین‌های لیگ‌های اروپا شد تا تیم دسته سومی ایزارا روز گذشته با آغوش باز پذیرای وی شود.

 

شجاعی در این باره اظهار داشت: بسیار خوشحالم که اینجا هستم و با مربی ملاقات کردم. مدت‌ها است گروهی تمرین نکرده‌ام تا ببینم شرایط آمادگی‌ام به چه صورت است. به زودی آماده خواهم بود.

 

برای ایزارا مایه افتخار است که چنین بازیکنی را که 8 بار در پست بازی‌ساز در تیم ملی ایران در دیدارهای مقدماتی راه‌یابی به جام جهانی به میدان رفته و یک گل هم زده است را در ترکیب خود داشته باشد. شجاعی در ترکیب اوساسونا تا سال 2013 توانست 7 گل را به نام خود ثبت کند.

 

میگوئل گونزالز نیز در این باره گفت: تجربه زیادی را به تیم وارد خواهیم کرد و انگیزه خواهیم داشت؛ افتخار بزرگی است که مسعود شجاعی را که یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ است، در اختیار داشته باشیم.

 

مسعود شجاعی منتظر است تا به نتیجه‌ای برای ادامه حضورش در اسپانیا برسد اما هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است. باشگاه‌های زیادی در حال حاضر خواهان جذب وی هستند؛ تیم‌هایی چون وایادولید که به آن نخواهد رفت و تیم‌هایی آلمانی که مدیر برنامه‌هایش در حال مذاکره با آنها است.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 11:12 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 

 

 

 

عزیزم چرا اینجوری واستادی ؟؟؟ دِ مثل یه مرد واستا !!! 

مگه نگفته بودی از ایران خوشت نمیاد؟؟؟

مگه نگفته بودی با اختلاف زیاد می بریم؟؟؟

مگه اون بازیکنت نبود که می گف کاری می کنم نکونام خون گریه کنه ؟؟؟

کوووووووووو پــــــــ  ؟؟؟؟؟

 

سرمربی کره نشنیده که میگن

هرکی با دم شیر در افتاد , وَر افتاد! 

 

همه ی بازی یه طرف حرکت آخر کیروش چار طرف !!!!

خدایییی جیگرم حال اوومد !!!

 

 

 



تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, | 10:26 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

مراسم انتخاب بهترین های لیگ برتر روز 18 تیر در تالار وحدت برگزار می شود.
خبرآنلاین:؛ کمیته برگزاری مراسم بهترین های لیگ برتر اعلام کرد این مراسم 18 تیر ماه و از ساعت 18 در تالار وحدت تهران برگزار می شود. مراسمی که بیش از 2 ساعت طول می کشد و نفرات برتر لیگ گذشته جوایز شان را می گیرند. این جوایز در بخش های بهترین بازیکن ، بهترین مربی ، بهترین تیم ، بهترین مربی اخلاق ، بهترین بازیکن اخلاق، بهترین داور و پدیده بازی های لیگ اهداء می شود. 
 
همچنبن قرعه کشی لیگ سیزدهم که با نام خلیج فارس برگزار می شود هم همزمان انجام خواهد شد و تیم ها رقبای خود را می شناسند. مهدی تاج در این باره به خبرآنلاین گفت:« ما سعی داشتیم این بازی ها را زودتر برگزار کنیم اما با توجه به تاخیر در بازی های لیگ مراسم را چند شب به تاخیر انداختیم و پیش از آغاز ماه مبارک رمضان ، این مراسم آبرگزار خواهد شد.
 
این برای اولین بار است که سازمان لیگ برتر چنین مراسمی را برگزار می کند و مراسم قرعه کشی لیگ به صورت زنده برای هواداران فوتبال پخش می شود.
 
در این مراسم به نظر می رسد استقلال ، قهرمان لیگ و نماینده باقی مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بیشترین شانس دریافت جوایز را داشته باشد. تیم هایی مثل سپاهان ، تراکتورسازی و فولاد در رتبه های بعدی هستند . باید دید آیا جایزه ای از این مراسم به پرسپولیس می رسد؟
 
شاید تنها کسی که از حالا جایزه گرفتنش قطعی شده ، جلال رافخایی است که کفش طلای بهترین گلزن لیگ را بدست می آورد. جوایز بهترین بازیکن و بهترین مربی جوایز مهمی هستند که باید دید به چه کسانی می رسد .



تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392برچسب:لیگ برتر ایران ,, | 3:17 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 گوشه ای از افتخارات جهانی استقلال...
تيم فوتبال استقلال تهران در ليگ هشتم علاوه بر اينكه قهرمان كشور شد و بهترين خط دفاع و اقاي گل فصل را از ان خود كرد توانست دست به كاري خارق العاده بزند و هفتاد بار در يك فصل دروازه حريفان را باز كند كه از اين حيث ركورد دار است و بعد از ان سايت فيفاخط حمله فوتبال استقلال را دومين خط حمله جهان بعد از بارسلونا ناميد ،جالب انكه درسال 88 كه استقلال دومين خط حمله جهان را از ان خود كرد تيم هايي همانند رئال مادريد،منچسترو چلسي و اينتر نتوانستند بيش از 65گل به ثمر برسانند خط حمله : برهانی ، مجیدی ، اکبرپور ، علیزاده
استقلال تهران در فصل پنجم ليگ برتر صاحب بهترين خط دفاع ايران و جهان شد ،تيم فوتبال استقلال ايران در سال 85-84با دريافت 17گل از 34بازي ليگ برتر عنوان بهترين خط دفاع ليگ ايران و جهان در ان سال را از ان خود كرد كه تا كنون تيمي نتوانسته اين ركورد را بشكند حتي تيم هاي ايتاليايي كه به عنوان استاد دفاع تيمي معروفند،قابل ذكر است كه خط دفاع تيم استقلال در ان سال متشكل بود از محمود فكري،قرباني،صادقي و كاظمي و درون دروازه هم طالبلو و رحمتي كه همگي سدي غير قابل نفوذ ايجاد كرده بودند

همچنین این فصلی که تموم شد هم به عنوان دومین خط دفاعی جهان بعد از بایرن اعلام شد....



تاريخ : شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 7:35 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 شهر خبر: همین هفته گذشته بود که محمد رویانیان مدیرعامل سابق سرخ‌ها خبر از افتتاح هواپیمای پرسپولیس داد. هواپیمایی که با مشارکت شرکت هواپیمایی قشم ایر آماده شد و رویانیان با برگزاری یک نشست خبری با آب و تاب از این هواپیما و مهماندارانش رونمایی کرده و به هواداران پرسپولیس وعده خدمات جذابی داد که در صورت پرواز با این هواپیما نصیب آنها خواهد شد.

با این وجود خبر رسیده رویانیان در حالی از این هواپیما پرده برداری کرده که وجود خارجی ندارد و هنوز در مرحله آماده سازی و رنگ آمیزی است و عکس های منتشر شده از این هواپیما جعلی بوده و با فتوشاپ درست شده است! ظاهرا رویانیان پس از عقد قرارداد با شرکت فوق بسیار مشتاق بوده که این توافق را بلافاصله رسانه ای کند به همین منظور چون هواپیمای فوق آماده نبوده، از روابط عمومی پرسپولیس می خواهد تا یک عکس تر و تمیز با فتوشاپ درست کرده و از این هواپیمای فرضی را منتشر کند که البته ماجرا لو رفت!



تاريخ : پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, | 3:29 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 

سلام بر جام‌جهانی درود به امید مردم ایران/شادی ملت کامل شد

دیدار تیم های کره جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل در سال 2014 از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه مونسو و در مقابل 45 هزار تماشاگر آغاز شد.

 

بازی در هوای ابری شروع شد و حدود 1800 هوادار ایرانی در ورزشگاه حضور دارند.

 

3 امتیاز این مسابقه برای دو تیم اهمیت دارد. ایران در صورت کسب 3 امتیاز به طور مستقیم به جام جهانی می رود و کره جنوبی با یک امتیاز هم می تواند به طور مستقیم به جام جهانی برود.

ایران در صورت تساوی و در صورتی که ازبکستان در بازی همزمان این گروه مقابل قطر 4 گل بزند شانس رسیدن به پلی‌آف را هم از دست می دهد اما اگر ازبکستان نتواند این تعداد گل را مقابل قطر به ثمر برساند ایران می تواند در پلی‌آف شانس خود را برای رسیدن به جام جهانی امتحان کند.

بازی ایران و کره جنوبی در شرایطی آغاز شده که هواداران کره جنوبی در حال تشویق بازیکنان ملی خود هستند اما بازیکنان ایران با تجربه لازم قدم به این مسابقه گذاشته اند.

مسابقه متعادل آغاز شد. بازیکنان کره جنوبی با توجه به شرایط میزبانی و تشویق هواداران خود شروع هجومی داشتند و در دقیقه 4 صاحب ضربه کرنر شدند که این ضربه را رحمان احمدی مهار کرد.

بازیکنان با توجه به تجربه خود سعی به آرام کردن بازی کردند.

در دقیقه 6 کیم شینووک یک ضربه محکم را به سمت دروازه ایران ارسال کرد که این توپ برای کره ای ها ثمری نداشت.

بازیکنان ایران بعد از این صحنه به دفاع برخواست و فرصتی برای حمله خطرناک پیدا نکرد.

 ضد حمله ایران در دقیقه 12 نتیجه ای نداشت.

در دقیقه 13 ضربه لی دونگ گوک بسیار خطرناک از کنار دروازه ایران رد شد.

دقیقه 15 بازی کره جنوبی بار دیگر صاحب ضربه کرنر شد که این ضربخ نیز توسط مدافعان ایران از دروازه دور شد. بازیکنان کره برای رسیدن به گل بی تحرک نیستند و کمتر اجازه می دهند توپ از زمین ایران خارج شود.

دقیقه 17 کره جنوبی صاحبه یک ضربه آزاد خطا شد. امیر حسین صادقی این خطا را مرتکب شد. پشت این ضربه کیم چو وو ایستاد اما ضربه او از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

 

دقیقه 21 درحالی که تیم ملی کره در حمله بود داور خطای مدافع کره را اعلام کرد.

 

 دقیقه 22 بازی ضربه بازیکن کره از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت.

دقیقه 23 بازی کنار زمین بین نبی سرپرست تیم ملی و داور جرو بحثی پیش آمد. ظاهرا داور مسابقه به کی‌روش ایراد گرفته بود.

در دقیقه 25 بازی داور اعلام به خطا به سود کره جنوبی کرد. کی چی وو پشت این ضربه ایستاد که این ضربه خطرناک هم حاصلی برای کره نداشت. توپ به بازیکن کره ای اصابت کرد و به بیرون رفت.

بازی تا دقیقه 26 همچنان بدون باز شدن دروازه دو تیم پیش رفت.

دقیقه 28 کره ای ها موقعیت دیگری را از دست دادند.

بازیکنان ایران هنوز فرصت عرض اندام پیدا نکرده اند.

در دقیقه 29 تیموریان از ناحیه دست دچار مصدومیت شد.

بازیکنان کره بعد از 30 دقیقه حمله کمی عقب نشینی کردند تا فرصت به بازیکنان ایران هم برسد.

دقیقه 32 بازیکن کره ای روی مدافع ایران خطا کرد تا فرصت حمله را از دست بدهد.

دقیقه 33 بیک زاده روی بازیکن کره خطا کرد تا ایران فرصت حمله را از دست بدهد.

کیم چانگ سو پشت ضربه خطا قرار گرفت و توپ را بلند به زمین ایران فرستاد اما ایرانی ها توپ را به زمین کره باز گرداندند.

 

در دقیقه 34 در حالی که در حال پیدا کردن موقعیت بودیم به دلیل خطای هند قوچان نژاد این فرصت از دست رفت.

 

دقیقه 36 پاس تیموریان به منتظری نرسید تا ایران نتواند موقعیت خطرناکی خلق کند.

در حالی که دقیقه 38 بازی ایران است قطر در بازی با ازبکستان توانست به گل برسد.

این گل در شرایطی به ثمر رسیده که ایران هنوز مقابل کره جنوبی نتوانسته موقعیت جدی خلق کند.

ایران در دقیقه 39 موقعیت خوبی از دست داد و بلافاصله دقیقه 40 کره ای ها صاحب یک موقعیت تک به تک شدند که این موقعیت رفع خطر شد.بازی در دقایق پایانی نیمه اول متعادل پیش می رود.

داور یک دقیقه وقت اضافه برای پایان نیمه اول گرفت و در نهایت 45 دقیقه اول بدون گل به پایان رسید.

ایران در صورت باقی ماندن همین نتایج 45 دقیقه تا رسیدن به جام جهانی فاصله دارد.

نیمه دوم بازی در حالی آغاز شده که کره همچنان مشتاق به حمله است.

در دقیقه 48 بازی قوچان نژاد فرصت مناسبی را از دست داد.

بازیکنان ایران در حالی که دقیقه 51 گذشته هنوز نتوانسته اند نشانی از بازی قبلی با لبنان را نمایش بگذارند.

 

دقیقه 52 بازی داور خطا به سود ایران گرفته شد. این خطا روی آندو انجام شد.سید جلال حسینی پشت این تیم قرار گرفت ولی حاصلی برای ایران نداشت.

 

بازیکنان کره در حال فضا سازی برای ایجاد موقعیت هستند.

 

دقیقه 53 کره ‌ای ها فرصت خوبی را از دست دادند.

دقیقه 55 آندرانیک تیموریان به دلیل خطای هند کارت زرد گرفت.

دقیقه 56 مسابقه ارسال کره‌ای ها را رحمان احمدی مهار کرد.

بازی در دقایقی که سپری می شود بدون حمله خاص از سوی طرفین در حال برگزاری است.

رضا قوچان نژاد در دقیقه 59 ایران را صاحب گل کرد.

با این گل ایران به طور مستقیم به جام جهانی صعود کرده است.

در دقیقه 62 ایران صاحب ضربه کرنر شد که این ضربه از دست رفت.

اگر ایران بتواند کره جنوبی را شکست دهد کی‌روش موفق شده به عنوان سرمربی ایران در دو بازی پیاپی کره را شکست دهد.

در حالی که ایران با یک گل پیش است و صعود خود به جام جهانی را مسجل کرده است ازبکستان توانسته گل تساوی را به قطر بزند.

 

کره جنوبی در دقیقه 65 یک تعویض انجام داد و شماره 10 این تیم از زمین خارج شد و شماره 11 این تیم به نام لی کیون هو به زمین آمد. از سویی خسرو حیدری هم دچار مصدومیت شد. این بازیکن به بیرون زمین منتقل شد.

کره ای ها برای جبران نتیجه به دنبال خلق موقعیت هستند. در دقیقه 67 مجتبی جباری مجبور به خطا روی بازیکن کره می شود.

غلامرضا رضایی به جای خسرو حیدری مصدوم در دقیقه 68 به بازی آمد.

دقیقه 70 کره ای ها صاحب موقعیت گل شدند که سید جلال حسینی توپ را به بیرون زد. بعد از آن بار دیگر شاگردان چوی دست به حمله زدند که ضربه سر بازیکن کره به بیرون رفت.

 

تب و تاب حملات کره به دلیل گلزنی ایران فروکش کرد. دقیقه 73 ارسال کره به بیرون رفت.

دقیقه 73 شماره 9 کره جنوبی به بیرون رفت و شماره 7 به میدان آمد.

ایران در دقیقه 74 صاحب ضربه آزاد شد.

دقیقه 75 کره صاحب ضربه خطا شد که این موقعیت بسیار خطرناک با چنگ و دندان مدافعان ایرانی از بین رفت و توپ به بیرون رفت.

دقیقه 76 بار دیگر به کره صاحب ضربه کرنر شد اما توپ از خط دروازه رحمان احمدی دور شد.

در حالی که بازیکنان کره به دنبال تغییر نتیجه هستند ازبکستان توانسته سومین گل را به قطر بزند.

قطر توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما داور گل آنها را خطا اعلام کرد.

دقیقه 79 کره بار دیگر صاحب ضربه کرنر شد. البته تیموریان هم به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد. تیموریان به دلیل مصدومیت به بیرون منتقل شد.

ضربه کرنر کره توسط کیک کیون زده شد اما از سوی ایرانی ها دفع شد.

مسعود شجاعی در زمین ایران روی بازیکن کره خطا کرد تا داور اعلام به ضربه ایستگاهی کند.

کیم گو کیونگ پشت ضربه ایستاد که نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

دقیقه 81 احسان حاج صفی به جای مسعود شجاعی به زمین آمد.

شجاعی قبل از خروج از زمین کارت زرد هم گرفت.

دقیقه 83 خطای لی کیون هو روی رحمان احمدی صورت گرفت.

ایران در دقیقه 83 همچنان به دفاع می پردازد.

دقیقه 86 منتظری روی بازیکن کره خطا کرد. ضربه آزاد توسط بازیکن کره ارسال شد که مدافعان ایران آن را دفع کردند. دفع این توپ به ضد حمله تبدیل شد اما این توپ برگشت داده شد.

دقیقه 87 کیم یونگ وون ضربه خطرناکی را از کنار دروزاه ایران فرستاد.

احسان حاج صفی دقیقه 89 کارت زرد گرفت.

داور 4 دقیقه برای پایان این مسابقه وقت اضافه گرفت.

در حالی که بازی در لحظات پایانی بود ازبکستان توانست گل چهارم را بزند تا وضعیت کره ای ها خطرناک شود.

در دقیقه 90+2 رضا قوچان نژاد از زمین بیرون رفت و فرزاد حاتمی به جای او به میدان آمد.

دقیقه 90+3 بازیکن کره شوت محکمی به سمت دروازه ایران زد اما توپ به بیرون رفت.

دقیقه 90+3 ضربه بسیار خطرناک بازیکن کره از کنار دروازه بیرون رفت. استرس در این لحظات به اوج خود رسیده بود.

قضاوت این مسابقه بر عهده تن‌های از کشور چین بود.



تاريخ : سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, | 1:0 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 

رضا قوچان نژاد با گل تاریخی كه به كره جنوبی‌ زد حماسه‌ساز جدید فوتبال ایران لقب گرفت و در فوتبال ایران ماندگار شد.

فارس: دومین حماسه‌ساز فوتبال ایران هم از مشهد الرضا(ع) آمد. رضا قوچان نژاد به خوبی توانست خاطره حماسه ملبورن و گلزنی خداداد عزیزی را برای ملت ایران یك‌بار دیگر تداعی كند. 

28 خرداد 1392 رضا قوچان‌نژاد با گلی كه در دقیقه 60  به كره جنوبی زد حماسه‌ساز اولسان لقب گرفت. 

قوچان‌نژاد متولد 29 شهریور 1366 در شهر مشهد است كه به همراه خانواده‌اش در كودكی راهی كشور هلند شد. او فوتبال را از 15 سالگی و به اصرار پدرش در باشگاه‌های دسته دوم هلند آغاز كرد. 

جالب است كه او با گلی كه در ثانیه 9 زده ركورد سریع‌ترین گل هلند را هم در اختیار دارد. 

رضا البته فوتبال حرفه‌ای را در باشگاه‌های بلژیك دنبال كرد. ابتدا به تیم سنت تروئیدن بلژیك رفت. 

نام قوچان‌نژاد یك‌بار در زمان سرمربیگری افشین قطبی در تیم ملی به گوش اهالی فوتبال خورد اما این كارلوس‌ كی‌روش بود كه برای دیدن و ارزیابی این بازیكن راهی بلژیك شد تا بازی این بازیكن ایرانی را از نزدیك ببیند. 

همان زمان برخی منتقدان كی‌روش از او انتقاد كردند كه چرا می‌خواهد از بازیكنان ایرانی خارج از كشور استفاده كند، ما بازیكنان خوبی در لیگ برتر داریم. 

اما اكنون دیگر هیچكس از رضا قوچان‌نژاد و كی‌روش انتقاد نمی‌كند همه حتی آنهایی كه از روی غرض از كی‌روش انتقاد می‌كردند، در دل كی‌روش را تحسین می‌كنند كه چنین بازیكن خوبی را به فوتبال ایران آورد. 

مدیر باشگاه سنت تروئیدن بلژیك در همان زمان كه كی‌روش برای دیدن بازی قوچان‌نژاد به این كشور رفت، گفت: «از اینكه می‌بینیم سرمربی تیم ملی ایران برای دیدن بازی این بازیكن به ورزشگاه ما می‌آید خوشحالم زیرا این مسئله نشان می‌دهد كه ما در انتخاب رضا درست عمل كرده‌ایم.» 

قوچان‌نژاد هم همان زمان گفت: دوست دارم برای ایران بازی كنم با كی‌روش هم هیچ حرفی نزده‌ام اما شنیدم برای دیدن بازی من به ورزشگاه آمده است و این مسئله باعث خوشحالی است. 

البته همان زمان كه بحث جدی حضور قوچان‌نژاد در تیم ملی مطرح شد بحث خدمت سربازی‌اش هم به میان آمد اما این مسئله هم با مساعدت مسئولان ارشد كشور و تلاش مسئولان فدراسیون فوتبال حل شد. تا قوچان‌نژاد به سرزمین مادری‌ا‌ش خدمت كند. قوچان‌نژاد البته سابقه بازی در تیم زیر 19 سال هلند را هم داشت ولی در نهایت تیم ملی سرزمین مادری‌اش را برای بازی انتخاب كرد.

قوچان‌نژاد در تیم ملی عملكردی فوق‌العاده داشت و در سه دیدار پایانی و سرنوشت‌ساز ایرانی دو گل حساس و سه امتیازی برای ایران به ثمر رساند تا تیم ملی با پیروزی مقابل قطر و كره جنوبی بتواند برای اولین مرتبه در تاریخ به عنوان سرگروه به جام جهانی صعود كند. 
 
 
رضا قوچان نژاد،مهاجم تیم ملی فوتبال ایران 
 

قوچان‌نژاد نقش پررنگی در این صعود و خلق حماسه ورزشی داشت و محبوب‌ تمام فوتبالدوستان و مردم ایران شد با این حال این مسئله معنایش این نیست كه دیگر بازیكنان تیم ملی برای ایران زحمت نكشیدند ولی او الماس ایرانی بود كه از سوی كی‌روش كشف شد. 

الماسی كه اكنون به تیم استاندارد لیژ بلژیك پیوسته است. 

قوچان نژاد با وجود اینكه از كودكی در اروپا بازی كرده اما همچنان عاشق ایران است و حتی می‌گوید محبوب‌ترین غذایی كه دوست دارد آبگوشت است. 

قوچان‌نژاد در دانشگاه در رشته علوم سیاسی تحصیل كرده اما یك فوتبالیست حرفه‌ای است نه یك سیاستمدار و شاید هیچ میانه‌ای با عالم سیاست نداشته باشد و خانواده‌ای كاملا ورزشی دارد، عمویش هم در مشهد مربی یك تیم والیبال است. 

قوچان‌نژاد با هنر رابطه نزدیكی دارد و به نوازندگی ویولن مسلط است. 

فوتبال ایران واقعا به چنین هنرمندی نیاز داشت و هیچ مهاجمی در سطح و اندازه‌های فنی او نداشت. 

كی‌روش  به همه منتقدانش نشان داد كه برای پیشرفت در فوتبال باید صبر، استقامت داشت و سخت كار كرد ضمن اینكه دانش فنی و تجربه بین‌المللی هم داشت. او با آوردن قوچان‌نژاد به فوتبال ایران علاوه بر اینكه زمینه‌ساز خلق حماسه اولسان و صعود به جام جهانی شد یك هدیه ارزشمند هم به تیم ملی اهدا كرد. یك گلزن مادرزاد و شش‌دانگ كه سال‌ها می‌تواند خط حمله فوتبال ایران را بیمه كند. 

قوچان‌نژاد بانام مستعار گوچی در فوتبال بلژیك شناخته می‌شود و گوچی اكنون لقب دیگری هم در ایران گرفته است؛ حماسه‌ساز اولسان و مردم فوتبالدوست ایران او را هم مثل خداداد عزیزی حماسه‌ساز ملبورن دوست دارند و نكته جالب توجه این است كه هر دو حماسه‌ساز متولد شهر مقدس مشهد هستند و در كنار بارگاه ملكوتی امام رضا (ع) متولد شد‌ه‌اند. 

یادمان نمی‌رود كه سرمربیان لیگ برتری چگونه به كی‌روش بابت آوردن این الماس به فوتبال ایران تاختند و حالا باید دید كه چقدر آن حرف‌ها و انتقادها از روی دلسوزی بوده یا نفع و میل شخصی؟! در این نوشته البته فرصتی برای آن نیست كه به مدیرانی باشگاهی بپردازیم كه سعی می‌كردند جانشین كی‌روش را از باشگاه‌ خود معرفی كنند.

 


تاريخ : سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, | 12:48 قبل از ظهر | نویسنده : باربد |

 تعریف و تمجید کروش از جواد نکونام/خوشحالم او کاپیتان تیم من است/حرف‌های جواد من را تحت تاثیر قرارداد

 کارلوس کروش در جمع بازیکنان تیم ملی، به شدت از جواد نکونام کاپیتان تیمش تمجید کرد.نکونام که لیدر تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بود، با حرف های خود در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه، کارلوس کروش را تحت تاثیر قرار داد. یکی از بازیکنان کره جنوبی پیش از کنفرانس گفته بود، کاری خواهد کرد که نکونام در این بازی خون گریه کند. کارلوس کروش پیش از حضور نکو در کنفرانس مطبوعاتی، به این بازیکن توصیه کرد که بگوید فوتبال جای خون و جنگ و گریه نیست.

کد خبر: ۵۰۱۹
تاریخ انتشار: شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۳
 

نکونام اما در کنفرانس حرف های متفاوتی به زبان آورد. او در یکی از به یادماندنی ترین مصاحبه های خود بدین گونه جواب بازیکن کره را داد: «خون گریه می کنم که هیچ، برای ایران جانم را هم می دهم.» این حرف های کاپیتان به شدت سرمربی تیم ملی را تحت تاثیر قرارداد تا در جلسه قبل از بازی در جمع بازیکنان بگوید: «من در فوتبال هر روز یک چیز تازه یاد می گیرم. امروز هم از نکونام چیز جدیدی یاد گرفتم. به او توصیه هایی قبل از کنفرانس داشتم ولی با حرفی که مقابل خبرنگاران زد، من را تحت تاثیر قرار داد. باید بگویم که این حرف نکونام یادم نمی رود.»

کارلوس همچنین توضیح داد: «از اینکه او کاپیتان تیم من است، بسیار خوشحالم و اقتخار می کنم که با او کار می کنم. خوشحالم که بازیکنی مثل نکونام را در تیم ملی ایران دارد.»

خبر انلاین



تاريخ : شنبه 1 تير 1392برچسب:, | 2:17 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 

ایران مسافر جام جهانی / بردیم و صعود کردیم

تعداد بازدید: | ارسال توسط: آرشین مختاری | ۲۸ خرداد ۱۳۹۲

ورزش ۳:تیم ملی ایران با برتری یک بر صفر برابر کره جنوبی به عنوان تیم اول گروه راهی جام جهانی برزیل شد.

ملی پوشان ایران با یک نمایش منطقی و به دور از احساس توانستند با نتیجه یک بر صفر حسرتی که چهار سال پیش در کره در دل ایرانی ها ماند، در همین کشور به اشک شوق تبدیل شود.

ایران در رقابت های مقدماتی با ۵ پیروزی، یک تساوی و دو شکست با ۱۶ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه خود راهی جام جهانی شد. نکته جالب کسب ۹ امتیاز از این شانزده امتیاز در سه بازی آخر بود. جایی که امیدها بسیار کم شده بود.

ایران مسافر جام جهانی / بردیم و صعود کردیم

شاگردان کی روش که در دیدارهای اول چندان مطمئن نشان نداده بودند، در سه بازی اخیر خود کاری کردند کارستان. گرفتن شش امتیاز از کره جنوبی و دبل کردن تیمی که چهار سال پیش ایران را از جام جهانی محروم کرد، لذتی فراتر از پاسخ دادن به کری خوانی های نه چندان دوستانه داشت.

ایران پیش از این در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۰۶ آلمان شرکت کرده بود و با توجه به روند یکی‌درمیان حضور در جام جهانی این بار نوبت ما بود که در بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان در عرصه ملی شرکت کنیم.

مردان آریایی در جام جهانی نتوانسته اند از گروه خود صعود کنند، ایران تنها یک برد در جام جهانی به دست آورده که مقابل آمریکا در سال ۱۹۹۸ به دست آمده است.

با توجه به برگزاری رقابت های مقدماتی در جام جهانی در سایر قاره ها ایران به عنوان سومین تیم راهی جام جهانی ۲۰۱۴ شد. پیش از این ایران، ژاپن و استرالیا صعود خود به جام جهانی را جشن گرفتند.



تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:, | 3:32 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 بنام خدا

بنام خدايي كه آبي را آفريد تا قرمز بي سرور نماند

قهرماني استقلال برتمامي هوادران واقعي استقلال مباركباد.

شكست پرسپوليس بر تمامي حاميانش (فرودسي پور،شيريني سرپرست لنگپليسو...)تسليت باد.

شايدنامم را فراموش كنم** اما استقلال را هرگز

به اميد كسب ستاره سوم آسيايي



تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:استقلال , تاج ,, | 7:13 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

 درود

دوستان سرخپوش من از ته دل دوست داشتم قهرمان جام حذفى بشيد چون اصفهانى ها خيلى ادعا داشتند !
ولى خودتون خرابش كرديد !

 

 

ادامه مطلب براى سرخپوش هاى پايتخت توصيه نميشود !



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, | 6:28 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |

افتخـــــــارات S S
قهرمانی جام حذفی ۱۳۸۷
قهرمانی در لیگ برتر ‎۱۳۸۴-۸۵
نایب قهرمانی جام حذفی ایران ۱۳۸۲
نایب قهرمانی لیگ برتر ۱۳۸۲
نایب قهرمانی لیگ برتر ۱۳۸۰
قهرمانی جام حذفی ایران ۱۳۸۰
قهرمانی جام آزادگان ۱۳۷۹
نایب قهرمانی در جام آزادگان و جام حذفی ۱۳۷۸
قهرمانی جام آزادگان و جام رمضان ۱۳۷۷
قهرمانی جام خزر و جام پرچم ترکمنستان و جام رمضان ۱۳۷۶
قهرمانی جام حذفی ایران ۱۳۷۴
قهرمانی جام برتر تهران و نایب قهرمانی جام آزادگان ۱۳۷۳
قهرمانی دسته سه ایران ۱۳۷۲
نایب قهرمانی جام آزادگان و جام حذفی ایران ۱۳۷۰
قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۷۰)
قهرمانی جام آزادگان و جام تهران ۱۳۶۹
قهرمانی جام بردولوی هندوستان و نایب قهرمانی جام تهران ۱۳۶۸
قهرمانی جام تهران ۱۳۶۴
قهرمانی جام تهران ۱۳۶۲
نایب قهرمانی جام تهران ۱۳۶۱
قهرمانی جام حذفی ایران ۱۳۵۷
قهرمانی جام تخت جمشید ۱۳۵۳
قهرمانی جام اتحاد و نایب قهرمانی جام تخت جمشید ۱۳۵۲
قهرمانی جام تهران و جام دوستی . نایب قهرمانی جام هندوستان ۱۳۵۱
قهرمانی جام تهران ۱۳۵۰
نایب قهرمانی جام تهران و جام حذفی ۱۳۴۹
قهرمانی جام تهران و جام حذفی ۱۳۴۸
قهرمانی جام تهران ۱۳۴۷
قهرمانی جام تهران ۱۳۴۱
قهرمانی جام تهران ۱۳۴۰
قهرمانی جام تهران و جام حذفی ۱۳۳۸
نایب قهرمانی جام تهران ۱۳۳۷
قهرمانی جام تهران ۱۳۳۵
نایب قهرمانی جام تهران ۱۳۳۰
قهرمانی جام تهران ۱۳۲۹
نایب قهرمانی جام حذفی تهران ۱۳۲۸
قهرمانی جام حذفی تهران ۱۳۲۶
نایب قهرمانی جام تهران و جام حذفی ۱۳۲۵


افتخارات خارجی

مقام سوم جام باشگاههای آسیا (۸۱-۱۳۸۰)
نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ۱۳۷۷
نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ۱۳۷۱
قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ۱۳۷۰
قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا جام هندوستان و جام ایران ۱۳۴۹
قهرمانی جام میلز هلند سه دوره
قهرمانی جام پرچم ترکمنستان۱۳۷۶
مقام سوم جام باشگاههای آسیا (۱۳۵۰)



تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, | 7:34 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |


تاريخ : پنج شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 11:31 قبل از ظهر | نویسنده : باربد |
trol patugh.ir 11 ترول های خنده دار جدید دی 91
 


تاريخ : سه شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 1:16 قبل از ظهر | نویسنده : باربد |

تن کاته: مسی در روزهای خوب و بد، رونالدینیو را الگویش قرار می داد

کمک مربی بارسلونا در صحبت هایی به مروری بر روابط خوب وصمیمانه بازیکنان بارسا در سالهای اخیر پرداخته

ronaldino-messi
football bible

- تن کاته، کمک مربی بارسلونا در سالهای نه چندان دور در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که رونالدینیو همواره یک الگوی بزرگ برای لیونل مسی بوده است. هنک تن کاته در گفتگو با مجله هلندی VI دراین باره به تاثیرگذاری بازیکنان برزیلی در بارسلونا صحبت کرده و گفته:« بازیکنان برزیلی مثل رونالدینیو و دکو (که ملیتی پرتغالی داشت) زمانی که مسی تنها 17 ساله بود مستقیما از او استقبال می کردند و به او کمک می رساندند ولی او با سیلوینیو چندان خوب نبود و زمان زیادی را با او نمی گذراند.»

 

تن کاته ادامه داد:« رونالدینیو و دکو معمولا در سالن بدنسازی، پابرهنه فوت- تنیس بازی می کردند. آنها بازیکنان باتجربه رختکن تیم بودند »

تن کاته که در طول سالهای 2003 تا 2006 دستیار فرانک ریکارد در بارسلونا بود، یکی از شاهدان رشد و پیشرفت مسی در تیم کاتالان بود. او درادامه صحبت هایش گفت:« در بازی دوستانه مقابل پورتو، نه من و نه فرانک ریکارد مسی را نمی شناختیم. او 16 سال سن داشت و بازیکن تیم جوانان بی بود. تکسیکی بگیرستاین خیلی از اوتعریف کرده بود و ما هم تصمیم گرفتیم تا در ده دقیقه آخر بازی او را به میدان بفرستیم.این آخرین حضور او در ترکیب تیم بود. ولی بازی فوق العاده ای را انجام داد.من و فرانک همدیگر را نگاه کنیم و حتی نمی توانستیم کلمه ای حرف بزنیم. فردای آن روز به جیووانی فان برونهورست زنگ زدم و به او گفتم که ستاره آتی باشگاه بارسلونا را دیدم. این اولین و آخرین باری بود که من چنین حرفی زدم.»

او در تمجید از مسی ادامه داد:« بازیکنی مثل مسی رابه مراتب بیشتر از کریستیانو رونالدو دوست دارم؛ چون خاکی تر است.  او به انسانهای عادی نزدیک تر است. در داخل و خارج از زمین چمن فروتن است. الان او متعهد تر و با انگیزه های به مراتب بیشتری بازی می کند. درگذشته مسی برای شکستن رکورد گرد مولر پیش می رفت. او می داند که چه در انتظارش است و به عنوان یک بازیکن حرفه ای چه باید بکند ولی به سرو صدا و تبلیغات نیازی ندارد.»

تن کاته در بخش پایانی صحبت هایش گفت:« زمانی که اتوئو و رونالدینیو در تیم بودند، مسی گلهای زیادی نمی زد ولی راستش را بخواهید حتی فکرش را هم نمی کردم که او در سال 2012 به این تعداد گل برسد.»

 



تاريخ : شنبه 29 دی 1391برچسب:, | 8:17 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |



سرمربی پرسپولیس به سبک استقلالی‌ها عدد ۴ را نشان می‌دهد!





http://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/01/778ee845a98db8eadfe04c48a5724a692.jpg


در دیدار پرسپولیس برابر راه آهن نیز بهادر عبدی در واکنش به شعارهای تماشاگران به سمت آنها رفت و با وجود اینکه سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشت، عدد ۴ را به نشانه اعتراض به آنها نشان داد.
 



 
 
 
VBIran Pro
 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 23 دی 1386برچسب:استقلال, | 12:20 قبل از ظهر | نویسنده : باربد |
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
  • فال روزانه
  • آریس پیکس