عاقبت كسي كه كاريكاتور پيامبر اكرم (ص) را كشيد ...

http://bcharh.loxblog.com/upload/bcharh/image/glhthxjmn42k4o856fn9.jpg



نظرات شما عزیزان:

mohamadreza
ساعت22:38---25 تير 1393
واقعا حقش بود.کسی که از برترین و بهترین انسان جهان که هیچ کس جز او بین انسان ها برتر نیست کاریکاتور به این زشتی بکشد اقبتش همین است.انشا الله تمام کسانی که به امامان و پیامبران توحین می کنند به اشدمجازات برسند.

majid
ساعت15:38---29 خرداد 1392
خــــدایا
همه از تو می خواهند ، بدهی
من از تو می خواهم ، بگیری
خـــــدایا
این همه حس دلتنگی را از من بگیر


نامی
ساعت17:51---20 ارديبهشت 1392
دم خدای خودم گرم

ی ادم
ساعت18:11---5 ارديبهشت 1392
مذهب ایرانیاوقتی زرتشت بوده ک هنوزاسلام ب ایزان واردنشده بود.درست نیست ک باقطعیت بگیم دراصل زرتشتی هستیم بایدبگیم بودیم ولی حالاک دین کاملی مث اسلام هست بس مسلمونیم وافتخارمیکنیم


پاسخ: درود دوست من ، خودم مسلمان هستم ، اما سخن من اين ه ؛ دين نبايد فرهنگ و زبان يك كشور متمدن رو تغيير بده ! اين درست نيست !!!


آرزو
ساعت0:10---21 آذر 1391
اگر گفتم ایرانی چون خیلی از ایرانی ها یا مسلمونا متاسفانه خودشون مذهبشون و فرهنگشونو فراموش کردن.من یه مسلمونم یه ایرانی. کاملا موافقم باهات ممنون
پاسخ: ايروني با مسلمون خيلي فرق داره . قرار نيست همه ي ايرونيا مسلمون باشن يا همه ي مسلمونا ايروني باشن . دين ما ايرونيا در اصل زردشتيت است .


آرزو
ساعت20:01---16 آذر 1391
سلام علی جان وبلاگ قشنگی داری واقعا با دیدن این متن وعکس تحت تاثیر قرار گرفتم یعنی گریه ام گرفت حقشه تاوان کارشو پس داده ومرسی بابت نظرت لینکم کنیااااااا بازم بهم سر بزن خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1387برچسب:به اشتراك بذاريد ,,,, | 1:27 قبل از ظهر | نویسنده : باربد |
  • فال روزانه
  • آریس پیکس