جى لويد ساموئل

جی لوید ساموئل بازیکنی با سابقه درخشان


جی لوید ساموئل مدافع خوش استیل تریندادتوباگویی دیشب با حضور در هیئت فوتبال تهران قرارداد رسمی خود را با آبی پوشان به امضا رساند ، بازیکنی که آندرانیک تیموریان “همبازی سابق جی لوید” درباره این انتقال گفته بود ” او عمرا به ایران بیاید ” !

اما حاجی او را آورد و با او قرار داد هم بست تا نشان دهد واقعا متخصص نقل و انتقالات است ، جی لوید  سابقه طولانی در لیگ برتر انگلیس را با خود یدک می کشد و اگر همان جی لوید باشد می تواند یکی از بهترین خریدهای خارجی لیگ برتر ایران لقب گیرد.

جی لوید ساموئل نام کامل اوست ، جی لوید در روز ۲۹ مارس ۱۹۸۱  در کشور تریندادتوباگو و شهر سن فرناندو چشم به جهان گشود . او در شهر لندن و در آکادمی جوسف فوتبال را شروع کرد ، در سال ۱۹۹۰ به مدرسه فوتبال لندن رفت  و مدتی در آنجا توپ زد !

پس از آن به تیم جوانان چارلتون اتلتیک رفت و مدتی نیز در آنجا حضور داشت سپس با پیوستن به تیم بزرگ آستون ویلا چالشی جدید در زندگی ورزشی او به وجود آمد ! اما جان گرگوری سرمربی مشهور وقت آستون ویلا در تیم اصلی به او میدان نداد .

جی لوید با منچستر یونایتد قراردادی امضا کرد و تحت حمایت باشگاه به تیم های آماتوری رفت تا تجربه بیشتری کسب کند ، جی لوید تیمهای مختلفی از جمله وستهام یونایتد و اِست لندن را در رده های جوانان تجربه کرد تا سر انجام به آستون ویلا بازگشت .

 

۲۱ سپتامبر سال ۱۹۹۹ در سن هجده سالگی ، جی لوید اولین بازی خود را با پیراهن آستون ویلا در جام حذفی انگلیس انجام داد که در آن آستون ویلا ۵ بر صفر پیروز میدان شد .

سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۰۲ را به طور قرضی در تیم گیلینگهام گذراند و ۸ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت ! پس از آن دوباره به آستون ویلا بازگشت و تا سال ۲۰۰۷ را در این تیم توپ زد . جی لوید ۱۶۹ بار پیراهن آستون ویلا را در لیگ جزیره به تن کرد و دو بار نیز برای این تیم موفق به گلزنی شد .

سال ۲۰۰۷ به تیم بولتون پیوست ، تیمی که آندرانیک تیموریان در آن با وی همبازی شد . جی لوید تا سال ۲۰۱۱ را در تیم بولتون گذراند و ۷۱ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت .

گفتنیست ساموئل از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ نیز در تیم جوانان انگلیس حضور داشته و ۷ بار با پیراهن این تیم به میدان رفته ! البته در رده بزرگسالان جی لوید ۲ بار با پیراهن تیم ترینداد توباگو بازی کرده است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, | 1:42 قبل از ظهر | نویسنده : باربد |
  • فال روزانه
  • آریس پیکس