خنده !

 اخه این چه وعضی پیراهن پاره مد شد شلوار پاره مد شد کلاه سوراخ مد شد شال پاره مد شد پس چرا این جوراب پاره مد نمیشه

************************************************

ﻧﺸﻨﺎﻝ ﺟﺌﻮﮔﺮﺍﻓﯽ ﺩﺍﺷﺖ ﺣﯿﻮﻭﻧﺎ ﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﺍﺩ

ﻣﯿﮕﻔﺖ “ ﺷﺎﯾﺪ ﭼﻬﺮﻩ ﺍﯾﻦ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﻭﺣﺸﯽ ﻭ ﺩﺭﺭﻧﺪﻩ ﺑﺮﺍﯾﺘﺎﻥ آﺷﻨﺎ ﺑﺎﺷﺪ ”…

ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮔﻔﺖ ﺍﺭﻩ ﺷﺒﯿﻪ ﭘﺴﺮ ﻣﻨﻪ! 
ﻣﻦ 

ﺑﺎﺯﻡ ﻣﻦ 

ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﻣﻦ 

ﺣﯿﻮﻭﻧﻪ ﺗﻮ ﻧﺸﻨﺎﻝ ﺟﺌﻮﮔﺮﺍﻓﯽ 

ﺗﻠﻮﯾﺮﯾﻮﻥ 

ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﺧﺨﺨﺦ

ﻭ ﺩﺭ ﺁﺧﺮ ﻣﻦ 

***********************************************

تا 5 سالگی فکر می کردم اگه اذیت کنم لولو می خورتم

6 سالگی فکر می کردم خانممجری از توی تلویزیون می تونه همرو ببینه

7 سالگی فکر می کردمیه کلاغی خبرها رو برا مامانم می بره

9 سالگی فکر می کردم دخترا رو مامانا به دنیا میارن پسرا رو باباها

10 سالگی فکر می کردم خارج یه جا نزدیکه آلمانه

12 سالگی فکر می کردم کرم دندون وجود داره

14 سالگی فکر می کردم یه روزنامه هست اسمش کثیرالانتشاره

15 سالگی فکر می کردم اگه پولامو چند بار بشمارم کم میشه ازش

18 سالگی دیگه تصمیم گرفتم فکر کردن رو بذارم کنار!

*********************************************

ین دنیا ارزش نداره, خودتو اذیت نکن!!! آروم باش و بقیه رو اذیت کن!!! 

خیلی جواب میده 

 
********************************************
ما که هرجایی دهَنمـــون سرویس میشه میگن امتحان الهیــه !!
اگه اینجوری باشه که من دیگه دکترای الاهیات گرفتم...
********************************************
یارو میگه عسل خوب دارم 57 هزارتومن. خوانسار هم هست 30 تومن,7 تومنی و 3 هزار تومنیش هم دارم.!

فکر کنم این آخریه آزمایش ادرار زنبور بود!!
********************************************

سرکلاس آسیب شناسی روانی،

استاد هر بیماریه روانی ای رو که توضیح میداد من یاد یکی ازاعضای فامیل میفتادم

********************************************

عطر های گرون قیمت رو بیخیال...آدم باید بوی اعتماد بده !!

********************************************

رفتم کتابخونه گفتم ببخشید از سعدی چی دارین ؟

میگه کتابشو میخوای ؟؟؟؟؟؟

گفتم نه !

انگشتری ، لباسی ، کتونی تایگری ، شلوار کردی ای ، چیزی اگه مونده اونو لدفن

********************************************

نیوتن اگر جاذبه را درست میفهمید معشوقه اش در دفتر خاطراتش نمی نوشت :

اشک های من هم زمین می افتاد … اما تو سیب را ترجیح دادی

********************************************
◄شوخی پسرا
ﺍﻭﻟﯽ :من ترمز ماشینشو میبرم یه کم دورِ هم بخندیم
ﺩﻭﻣﯽ: ﺣَـﻠــــﻪ ﺩﺍﺩﺍ
.
.
.

.
◄ﺷﻮﺧﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ:
ﺍﻭﻟﯽ: ﻣﻦ ﻣﺪﺍﺩﺷﻮ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﻧﮕﻮ ﺩﺳﺖ ﻣﻨﻪ
ﺩﻭﻣﯽ : ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ !عجب هیجــــــــانی
ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾـــﺰزززز
 
********************************************

چه قانونیه که هرچی پسر خوشگله گیر دختر زشت میفته! هر چی هم دختر خوشگله گیره پسر زشت ؟!

من نگران خودمم احتمالاً اگه این قانون درست کار کنه گودزیلا گیرم میاد

********************************************

رفتم فروشگاه کلی خرید کردم، یارو فاکتورو بهم داده منم با کلی اعتماد به نفس کارت بانکمو دادم بهش، وایساده منو نگاه میکنه!

میگم :کارت خوان ندارین؟

میگه :چرا ولی کارت اتوبوسو نمی خونه!!!


یکی بمن بگه چرا من انقدر سوتی می دم؟

********************************************

توی شبکه پنج برنامه ی به خانه برمیگردیم، یه بخشی وجود داره به نام “اینجا و اونجا”!

اونوقت مجری برنامه میگه: به اینجا و اونجای ما خوش آمدید …! 

********************************************

امروز صبح كه از خواب بیدار شدم اولین سوالی كه برام پیش اومد این بود كه من كجام؟!!!

یه كم كه دقت كردم فهمیدم مامانم اتاقم رو تمیز كرده

********************************************

رفیقم سر امتحان برگشو سفید داد استاد بهش داد 9  

بعد رفته اعتراض زده که بشه 10 !!!! یعنی اعتماد به نفس اینو خر داشت الان سلطان جنگل بود********************************************

همیشه یکی از سوالای ذهنیم این بود که :

چجوریه وقتی پسرا میرن حموم خوشگل میشن میان توی جمع …

ولی وقتی دخترا میرن حموم زشت میشن و سریع فرار میکنن و میرن تو اتاقشون که کسی نبینتشون ؟؟

********************************************

به سگها محبت کنی باهات دوست میشن!

به آدما محبت کنی سوارت میشن!!

اما اگه به خر محبت کنی اصلاَ براش فرق نمیکنه !!!

بس که ثبات شخصیت داره این بزرگوار 

********************************************

من موندم این قدیمیا چطوری شعر های دوره دبستانشون رو حفظ هستن؟

من تنها چیزی که از دبستانم مونده تو ذهنم یه جمله از کتاب علومه!

سبزیه رنگ برگ به سبب ماده ای به نام سبزینه است

********************************************

اقا پسر ، برادر من

جـوری زندگــــی کن که اگه یه روزی تو اعـــــلامیت زدن "جــــوان ناکـــام" رفیقـات از زور خنده زمین رو گاز نزنن ...!

یکی از چیزایی که رو اعصابمه اینه که بری مهمونی و آروم به والدین محترم اشاره کنی که بریم دیگه خسته شدم....

اونوقت اون عزیزان بلندشن و بگن چته مثه مرغ سر کنده بال بال میزنی؟

مگه اینجا بد میگذره؟؟؟؟

عجب آدمی هستیا اینهمه صاب خونه زحمت کشیده ینی چی حوصلم سر رف؟؟!!!!

خو والدین گرامی من اگه میخواستم این موضو رو بلند بگم میتونستم،سیستم تولید صوتم هنوز کار میکنه...

واسه چی آبرومو میریزین!!!!!!!!

********************************************

دانش آموزان برای ایجاد مزاحمت بر روی تخته نوشتند

شرت آغا معلم گلداره

.

.

.

.

.

.

معلم وقتی دید با خونسردی گفت :

من کاری ندارم این و کی نوشته ولی هر کی نوشته

مامانش خیلی دهن لقه 

********************************************

به یارو میگن : نماز میخونی ؟ میگه :عادت ندارم. روزه میگیری؟میگه : طاقت ندارم. میگن زن صیغه میکنی ؟ میگه :آره بابا اونقدرها هم کافر نیستم
********************************************

یارو اومده کامنت گذاشته "استفاده از فیلتر شکن حرام است" شماها همه
دارین گناه میکنید...!
یکی نیست بگه، مرتیکه خودت با قند شکن اومدی تو فیس بوک؟
 

 
********************************************

از96 ماهی شما 55 تا غرق شد چند تا ماهی دارید؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بله ؟؟ مشغول جمع و منها بودی؟
تقصیر این مدرسه ها است که عمر شما را به فنا داده اند
تا حالا کسی شنیده که ماهی غرق بشه؟
حتما الان دانشجو هم هستی!!!!!!!!

********************************************
مادر شوهر ها میگن : عروس مثل لیمو شیرینه اولش شیرینه ،آخرش تلخه !
ولی لیمو شیرین تا زمانی شیر ینه که کارد به جیگرش نخورده باشه.
********************************************

نمیدونم چرا دخــــــترای امـــروزی از سایز كلّه شون راضـــی نیستند!

حتــــــما بـــاید یه قابـــلمه یا زود پزی ، چیزی بـــذارن زیر روسری شون تا

ســـرشـــون بشـــه اندازه گنبد امامزاده داود ......

 
********************************************

اونقده کیف میده به یکی بگی وایسا ازت عکس بگیرم.....

بعد....

ازش فیلم بگیری ! 

عین منگلا نگا میکنه !!  

۱ بار امتحان کن  

 

********************************************

 طبق قانون نیوتون هر وقت به امید تقلب می ری سر جلسه , سگ ترین مراقب ها سر جلسن

 
********************************************

جا مدادیمو سر کلاس دراوردم یکی از دخترا گفت هه کیف آرایشه ؟؟؟؟

گفتم آره پنج شنبه شب خونه ما جا گذاشته بودیش

دختره رفت رو سایلنت

 
********************************************

اینایی که میدونن کجا خودشون رو به نفهمی بزنن
.
.
.
.
.
.
واقعا آدمای فهمیده ای هستن 

 
********************************************

رفتم شلوار بخرم می گم کجاییه؟

می گه ایتالیاییه. 

می گم چرا پرچم ایران داره پس؟ 

میگه دِ! این پرچم ایتالیاست! کج زدن یخورده...

می گم پس این "الله" وسطش چیه؟ 

می گه برای ایران زدن دیگه 

 
********************************************

دارم تو کوچه راه میرم یه خانمه با ماشین رفت تو چاله اب پاشید رو صورتم و لباسام خیس شد وایساده میگه :وای خیس شدید؟

.

.

گفتم :پ ن پ دیدم یه خانم محترمی مثل شما رانندگی یاد گرفته .... اینا اشک شوقه

 

********************************************

این دخترا که ناخونای دست چپشون رو خیلی شیک لاک می زنن وسطشم طرح میزنن خفن ، مینیاتور و نقش برجسته و …

اما دست راستشون رو میبینی انگار ساناز پنج ساله از تهران نقاشی کشیده …

.
.
.
اینا رو اذیت نکنید ، اینا دست چپشون ضعیفه ! 

 
********************************************

یه مغازه هست رو شیشه‌ش نوشته " اسنک اسنک کتلت"

کاش پول داشتم مغازه بغلیش رو می خریدم روش مینوشتم "کتلت به گوشم" 

 
********************************************

شرمنده دوستان؛ بی ادبیه روم به دیوار

سحر دختر عموم استاد دانشگاهه،

سوال میان ترم طرح کرده واسه دانشجوهاش بعد رفته خوابیده.

برادرزاده ی 7 ساله اش که اون شب باهاش دعواش شده بود رفته زیر برگه ی سوال ها نوشته: "سحر گوزو" 

دختر عموی منم که گیج، رفته برگه رو داده به مسؤول امتحانات، اونم که از دخترعموم گیج تر، سوال ها رو تکثیر کرده داده دست شونصد تا دانشجو، دیگه خودتون تصور کنید جلسه ی امتحانو ...

 
 
********************************************

داشتم رپ گوش میدادم بابام گفت این کیه صداش مثله صدای لوله بخاریه ؟

گفتم : هیچکس

یدونه زد پس گردنم گفت به پدرت جواب سر بالا نده احمق بی تربیت

 
********************************************

 دوستم گفت فقط پیاز میتونه اشک آدم رو دربیاره ...

منم واسه اینکه ثابت کنم اشتباه گفته با نارگیل زدم تو سرش

 
********************************************

مراقب سر جلسه امتحان اومد گفت کارت ورود به جلسه ؟

گفتم اصن به قیافه من میخوره درسخون باشم جای کسی‌ بیام امتحان بدم ؟

گفت خداییش نه و ول کرد رفت !

********************************************

 قدیما مراسم خواستگاری برای این بود خونواده ها دختر پسر رو بهم نشون بدن
 الان برای اینه که دختر و پسر خونواده هاشونو بهم نشون بدن!!

 

 
********************************************

اصن لذتی که در “خونه نبودن” و “پشت در موندن” مهمانان نوروزی هست در محو شدن توی افق همراه با پراید و کیسه ۵۰کیلویی پسته نیست ! 

 
********************************************

یه دونه از این عروسک ها گرفتم وقتی دماغشو فشار میدم میگه " عای لاو یو "

لامصب همه کمبود محبت هامو پر کرده ، خیلی به هم وابسته شدیم ، عشق صاف و ساده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:, | 6:3 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |
  • فال روزانه
  • آریس پیکس