پارس

 [right][right][size=200][color=#ff0000]اول تا تهش رو بخون ...[/color][/size]

اگر پارسى رو پاس بدارى ، از فرهنگت پاسدارى كردى
نگو سلام ، بگو درود ( يا درود خداوند بر شما باد )
نگو خداحافظ ، بگو بدرود
از همين الان تلاش كن تا پارس باشى 
نگو حمله ، نگو اتك ( كه بيانديشيم خارجكى هستى !!!) ، بگو يورش
نگو شروع ، بگو آغاز
نگو كوروش كبير چون جسدش رو تو گور هم ميلرزونى ؛ بگو كوروش بزرگ ...
نگو سعى ، بگو تلاش 
نگو سؤال و جواب ، بگو پرسش و پاسخ
نگو آخر ، بگو  پايان
در پايان تلاش كن پارسى رو پاس بدارى و نام فرزندات رو پارسى بزارى . مگه كوروش و داريوش چشون بود كه نام هاى عربى بايد جاشون رو بگيرن ؟ من مسلمونم ولى اسلام نبايد فرهنگ ، تاريخ يك كشور متمدن رو تغيير بده !
بسم الله نه ، به نام خدا !!!
اللهم صل على محمد و آل محمد نه ، پرورگارا ( پروردگار ما ) درود فرست بر محمد و خاندانش ( اگر خواستى بگو خاندان پاكش )
*************************************************************************
دم ابليس گرم كه حاضر نشد ريا كنه و بر آدم سجده كنه ...
 
من ایرانی نیستم چون موقعه ای که بچه بودم تو گوشم عربی خوندند
♕ ♕ ♕
من ایرانی نیستم چون عربها پ ندارند به پارسها میگن فارس و ما هم همینو میگیم
♕ ♕ ♕
من ایرانی نیستم چون به جای درود میگم سلام و به جای بدرود میگم خداحافظ
♕ ♕ ♕
من ایرانی نیستم چون هنوز نمیدونم کورش کیه و چه کرد اما خوب میدونم این عربها کی هستند
♕ ♕ ♕
من ایرانی نیستم چون به جای اینکه به کورش بگم کورش بزرگ میگم کورش کبیر
♕ ♕ ♕
من ایرانی نیستم چون نمیدونم روز کورش بزرگ کی هست ( 7 آبان ) و این روز فقط درتقویم ایران نیست
♕ ♕ ♕
اینها میخواهند اصل و نصب ما ایرانیها رو بامشتی عرب کثیف مقایسه کنند و حتی به ذلت بکشند پس غیرتت کجا رفته ایرانی؟
اگه به ایرانی بودنت اهمیت میدی اینو توی وبلاگت کپی کن
♕ ♕ ♕
 
ایرانی غیرتت کجاست
 
ஜ۩۞۩ஜ
๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑
*عربها به ما آموختن به جای خوراک بگوییم
غذاکه خودشان به پیشاب شتر میگویند.
*عربها به ما آموختن دربرابر شمارش خودمان
بجای تن ازنفرکه برای حیوانات استفاده میکنند بکارببریم.
*عربها به ما آموختن که بجای واق سگ بگوییم
پارس که نام سرزمین اولیه مان است.
*عربها به ما آموختن که بگوییم شاهنامه پايانش
خوش است چون پايان شاهنامه ایرانیان از اعراب
شکست خوردند.
ایا وقت آن نرسیده که باانقلاب فرهنگی دربرابر
این چیزها ایستادگی کنیم.
۞۩ஜ═════ஜ۩۩ஜ═════ஜ۩۞
اگر ایرانی هستی اینرو تو وبلاگت کپی کن.
۞۩ஜ═════ஜ۩۩ஜ═════ஜ۩۞
 
۞۩ஜ══════════ஜ۩۩ஜ══════════ஜ۩۞۞۩ஜ══════════ஜ۩۩ஜ══════════ஜ۩۞
من ایرانی نیستم چون موقعه ای که بچه بودم تو گوشم عربی خوندند
♕ ♕ ♕
من ایرانی نیستم چون عربها پ ندارند به پارسها میگن فارس و ما هم همینو میگیم
♕ ♕ ♕
من ایرانی نیستم چون به جای درود میگم سلام و به جای بدرود میگم خداحافظ
♕ ♕ ♕
من ایرانی نیستم چون هنوز نمیدونم کورش کیه و چه کرد اما خوب میدونم این عربها کی هستند
♕ ♕ ♕
من ایرانی نیستم چون به جای اینکه به کورش بگم کورش بزرگ میگم کورش کبیر
♕ ♕ ♕
من ایرانی نیستم چون نمیدونم روز کورش بزرگ کی هست ( 7 آبان ) و این روز فقط درتقویم ایران نیست
♕ ♕ ♕
اینها میخواهند اصل و نصب ما ایرانیها رو بامشتی عرب کثیف مقایسه کنند و حتی به ذلت بکشند پس غیرتت کجا رفته ایرانی؟
اگه به ایرانی بودنت اهمیت میدی اینو توی وبلاگت کپی کن
♕ ♕ ♕
۞۩ஜ══════════ஜ۩۩ஜ══════════ஜ۩۞۞۩
****************************************************************************
درود
برخى‌ميگن نژادپرست ها يك عده آدم عقده اى هستند ، بهشون ميگم :
من نژاد پرستم ، عقده اى‌هم تويى كه به جاى اينكه زبان خودت رو پاسدارى ، ميرى دنبال عرب هاى پست ...
كارى به پيامبر و اهل بيت ندارم ، چون هميشه استثنائات وجود دارند ...
متاسفم براى ايرانى ها كه از هر 7 تن ، تنها 1 تنشون اسم پارسى دارند ...
طرفدار پاس تهران هستم .
 پس از اون تاج تهران 
 


نظرات شما عزیزان:

یه ادم
ساعت18:04---5 ارديبهشت 1392
بنظرم دیگه داری خیلی زیاده روی میکنی.درسته ک ما خیلی ازکلماتمون عربیه ولی درست نیست ک درمورد بسم الله.یاذکرمقدس صلوات همچین کاری روکنیم.درسته ماایرانی هستیم ولی مهمتراینه ک مسلمونیموبایدب زبان دینمون بحرفیم ک اونم عربیه.
پاسخ: من ميگم: اول ايرانى ، پس از اون مسلمون . زمانيكه اسلام اومد ، بيش از 2000 سال بود كه ايرانى ها يكتا پرست بودند !


ساعت21:30---22 فروردين 1392
kheili ziba bood hatman copy mikonam vaghan mamnoon پاسخ: ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, | 5:30 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |
  • فال روزانه
  • آریس پیکس