براي خنده


توي تاکسي اگه کنارت يه دختر نشسته وقتي که خواستين پياده بشين
بهش بگين مگه نمياي ؟
اون هاج و واج شما رو نگاه مي کنه ، بهش فرصت ندين و بگين :
چه زود جا زدي؟
بعدش در تاکسي رو ببندين و برين. و مابقي ماجرا رو به افراد حاضر در تاکسي واگذار کنين ...
اينقده حاااال ميده

منطق ایرانی دو حالت داره : یا "حق با منه" یا "تو نمیفهمی که حق با منه" !! :|

سه تا دروغ هست که توی زندگیت زیاد میشنوی... عاشقتم.... تا اخرش باهات میمونم.... دیفرانسیل و انتگرال یه روزی بدردتون میخوره. :|

طرف تبلیغ زده: فروش روغن مار صد در صد گیاهی!!!!! :|

دوست دختر قبليم به خاطر اينکه بهم حرص بده با دوست پسر جديديش عکس انداخته فرستاده براي من
.
.
.
.
.

.

منم فرستادم براي باباش

بعـــــــــــــله يــه همچي آدميــم مــن ( من نه ، يكي از دوستان اينو فرستاد !!! )
 

یکی از معضلات زندگیم اینه که توی امتحان بالای برگه جلوی نام، اسم و فامیلم رو مینویسم بعد میبینم اون پایین نوشته نام خانوادگی :|

ینی من تو کار خدا موندم چرا همیشه سر امتحان اونم روی سخت ترین سوال، مسخره ترین اهنگ ممکن تو ذهنت پلی میشه. برای مثال : دلکم دلبرکم دلبر بانمکم... :|

سلامتی استادی که سرجلسه امتحان دید برگم سفیده،اومددرگوشم

گفت نگران چی هستی؟اسمتو بنویس بقیش بامن!
.
.
.
.
..
.
.
.
.

.
(ولی حیف بیدارشدم بقیه خوابمو ندیدم... )

ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺍﺑﻪ ﺑﺮﯾﻢ
ﯾﻪ ﭘﺎﺭﭺ ﺁﺏ ﯾﺦ ﺑﺮﯾﺰﯾﻢ ﺭﻭﺵ؛
ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﭙﺮﻩ ﺑﺎ ﺗﺮﺱ؛
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﻐﻠﺶ ﮐﻨﻢ
ﺑﮕﻢ ﻧﺘﺮﺱ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﻣﺜﻞ ﮐﻮﻩ ﭘﺸﺘﺘﻢ

پسر داییم نه سالشه اومده داد و بیداد که من موضوع انشام 'عمه ی عطاره' و کمکم کنین!!! ما هم تمام کتاب ها و اینترنت رو زیر و رو کردیم اصلا چیزی در مورد پدر و مادر عطار پیدا نکردیم چه برسه به عمه اش!! زنداییم رفته مدرسه میگه اقا این چه موضوعیه دادین به بچه؟؟ عمه ی عطار رو از کجام بیارم اخه؟؟؟ .... تا معلمه گفته موضوع انشا 'ائمه ی اطهار' بوده نه 'عمه ی عطار' !!!! :|

شما اگه یه پولدار رو مسخره کنی عمرا پولدار نمیشی
ولی فقط کافیه به کچل لبخند بزنی
سر هفته ....

دقت کردین موقع درس خوندن، زل زدن به دیوار هم جذابیت خاص خودش رو داره؟! :|

اون استادایی که امتحان میگیرن؛ سوالای سخت میدن هیچکی نمیتونه جواب بده، بعد پایینش مینویسن 'موفق باشید' ! ... دلم میخواد همون برگه امتحان رو بکنم تو حلقش بگم بیا خودت جواب بده ببینم موفق میشی؟؟؟ :|

بعضيا همچين با تعجب ميپرسن (يعنی تو دوست دختر نداری؟؟)

انگار دماغ ندارم

يکي از فانتزيام اينه که توي دانشگاه يکي از اساتيد تهديدم کنه که بهت صفر ميدم بعد منم در حضور همه برم جلوش سرمو بکوبم به ديوار بگم :

منو از نمره ميترسوني ؟؟؟

من زندگيمو باختم استاد …

برو از خدا بترس …
 

دیروز رفتم فروشگاه یه بسته هوا بخرم ، نامردا یه تیکه چیپس هم انداخته بودن تهش... :|

شب عروسی پسر داییم بود .  دیدم داییم نشسته داره فوتبال میبینه !!!

بهش گفتم دایی بلند شو دیگه لباست رو بپوش الان عروسی شروع میشه ها!!

گفت:به من چه!

گفتم عروسی پسر خودته !!!

گفت خب به تو چه!

خخخخخخخخخخخ چيست ؟؟؟

تیکاف طولانی و پر صدا به مدت ده ثانیه قبل از تف کردن!!!! بیاین دیگه این کار رو نکنیم :|

به بابا میگم میخوام برم سمت گیاهخواری ..
نظرت چیه ؟!
بابام : آفرین پسرم خیلی هم خوبه مگه تو چیت از بـُـز کمتره !

تا حالا به یه بچه ی سه ساله ادامس اربیت اکالیپتوس دادین؟؟؟ در عرض سی ثانیه تمام شکلک های یاهو رو براتون اجرا میکنه !!! :(

بابام اومده بهم میگه :
پاشو برو ماشین رو بزن تو پارکینگ
میگم : بابا به خدا خسته م ، نمی تونم !!
میگه : ده تومان می دم برو ، منم خسته م…..
میگم : بیخیال …. ده تومان میدم خودت برو ….
پاشده شلوارش و می پوشه و میگه مرد نیستی اگه ندی
پای مردونگیم موندم ده تومان پیاده شدم بهش دادم !!
داد میزنه میگه : خانوم پاشو بیا بریم لبو بخوریم!
من
بابا

هیچی به اندازه داشتن یک رفیق تنبل تر ازخودت به ادمیزاد اعتماد به نفس نمیده
والا

امروز تو دانشگاه پسره وسط سالن داد زد:

شلواااااااااارمو دراااااااارم؟؟؟

.

.

.

پسرا : درااااااااااااااااااررررر ...

.

.

دخترا هم داشتن زیر چشی نگاش میکردن که یهو پسره دست کرد توی ساک ورزشیش و شلوارش رو دراورد :)

پسرا :))))))))))    دخترا :( ایش!!!

موقع خشم 10ثانیه صبر کنیــــد...
حتما فحشــهای بهتری یادتون میاد

امروز تو خيابون زنه پاش سُر خورد گـــروووپس خورد زمين....
 هيچي ديگه رفتن زير بغل شوهرشو گرفتن که از خنده غَش کرده بود

همه جاي دنيا ملت دارن با iphone و htc چه كارا كه نميكنن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اون وقت جي ال ايکس هم تبليغات ميكنه كه راحت از جيب درمياد
 

انگار بقيه گوشيا با سيم بوكسل درميان .

یه اس فرستادم واسه داییم بعد دو ثانیه همون اس رو مامانم و خالم و پسر خالم برام فرستادن .!
خب چه کاریه آخه دایی جان ؟
همه اس هاتو سند تو عال نکن دیگه...

اگــــــــــــــــــــــه برق ژاپن دو ساعت بره چین از نظر صنعت به ژاپن میرسه
.
.
.
.
.
.
.
.
اگـــــــــــــــــه برق ایران دو ساعت بره .ایران از نظر جمعیت به چین میرسه

پسر داییم تو کنکور ۱۰۰تا مونده به آخر شده

بعد داییم شیرینی پخش کرده

به داییم میگم چرا خوشحالی حالا؟

گف آخه فک نمیکردم ۱۰۰نفر از این خنگ تر باشن !

مــا بدبختــی هـامـونـو بـوسیــدیـم گذاشتیــــم کنــــار
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حـالا ول کـن نیست ، هــی میـــره و میـــاد میگـــه بوس بده !!

من از دوستام انتظار دارم تو مواردی که حق با من هست، طرف "حق" باشن. 

تو مواردی هم که حق با من نیست، طرف "من" باشن

درسته پراید کولرش خوب نیست، ولی وُژدانی بخاریش خوب خنک می کنه...!

دختر خانوماااا توجه کنن ؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگر فامیلهای دورتان را تا به حال ندیدید ...
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
کافیست با دوست پسر خود در سطح شهر تردد کنید ...
  اموات خود را نیز خواهید دید     

تويى که ميگى : ديگه مثل من پيدا نميکنى !
واقعا فکر ميکنى بعد از تو ، دنبال يکى مثل تو ميگردم !؟  

 به بابام ميگم اگه من يه روز سکته مغزي کردم ، اعضا ي بدنمو اهدا کنين.
 برگشته ميگه تو مغزت کجا بود که بخواد سکته هم بکنه ؟! به فکر يه راه ديگه باش !

اولين باري که رفتم مدرسه وقتي برگشتم مادرم خواست بدونه نظرم چيه گفت پسرم روز اول مدرسه چطور بود؟ گفتم چي؟ روز اول؟ يعني دوباره هم بايد برم؟

 یعني هر وقت يه اس ام اس رو اشتباه ميفرستيد امکان نداره تو ارسال شکست بخوره و از همه اس ام اس ها زودتر ميرسه ...! 

خدايا ميشه مارو امتحان کني ببينيم جنبه پولدار شدن رو داريم يا نه؟

فاجعه یعنی اینکه دختر 16 ساله همسایه ما نشسته داره گریه میکنه که

21 دسامبر دنیا تموم میشه و میمیره

یه همچین دختدرای ساده لوح و زود باوری داریم اونوقت میگن گول پسرا رو نخورین

عزیزم شما این خرافات بزرگ رو باور کردی حالا چطوری میخوای زیر زبون نرم پسرا فرار کنی؟

دختره نوشته : گریه نمیکنم نه اینکه سنگم . . . . . . . .. ... . . . . . . . ریمل گروووووونه!

يني درگير اين دخترايي هستم که با شلوار جين تو باشگاه ورزش ميکنن!!

اينا همونايي هستن که کوه رو هم با کفش پاشنه بلند ميرن

ﺷﯿﻄﻮﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺩﯾﮕﻪ فیس بوک ﻧﯿﺎﻡ!!!

.

.

.

ﺃﻋﻮﺫ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﻣﻦ ﺍﻟﺸﯿﻄﺎﻥ ﺍﻟﺮﺟﯿﻢ

فکر کن جنگ بشه

بعد با خواننده ها بریم به جنگ دشمن

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
علیشمس : بده اون کلاشینکوفو دست علیشمس کپلی موی فکلی...
یاس:من کسی نیستم با این تیرا دردم بگیره ولی این زخمیارو کی میخوادگردن بگیره
ساسی مانکن:نارنجکا کوجا اَن دنباله دامن کوتاهن...
هیچکس:میخوام برم تانکا بالا بالاتر یاسر یاسر مرکز با ما تا ابد...
تهی: کلت من گم شده و دنبال یک خشابه...
زدبازی:جبهه مال منه جبهه مال منه....

چشمتون روز بد نبينه.

چند وقت پيش تو بيمارستان بوديم كه يه پسر جووني رو با عجله آوردن تو اورژانس.

از يكي از همراهاش پرسيدم كه چش شده بود؟

اونم گفتش كه آقا اين جوون عاشق يه دختري شده بود و خيلي اينو ميخواست.

دختره هم اينو خيلي ميخواست و قرار بود با هم ازدواج كنن.

حتي قرار مدار عروسيشونم گذاشته بودن.

كه يهو دختره زد زير همه چيو با يه پسر ديگه اي گذاشت رفت.

اين بيچاره هم تا اينو شنيد حالش اصلا يه جور ديگه اي شد.

پا شد رفت 100ccبه خودش بنزين تزريق كرد و حالو روزش شد اين

آقا بگذريم پسره كه تو اغما بود بعده دو هفته به هوش اومد.
 
ما هم تو بيمارستان بوديم كه يه دختر جووني اومد با يه دسته گل رفت تو اتاق پسره واسه ملاقات.

پسره تا چشاشو باز كرد ديد بله همون خانوميه كه اينو قال گذاشته و رفته .

خلاصه آقا پسره كه خون جلوي چشاشو گرفته بود دستشو انداخت و يه چاقويي كه 

واسه باز كردن در كمپوت بغل دستش بود رو برداشت و سرم هارم از روي دستش كند و افتاد دنبال دختره.

دختره هم كه خيلي ترسيده بود با يه جيغ وحشتناك از اتاق زد بيرون 

و پشت سرش هم پسره با يه چاقويي تو دستش....

پسره دختره رو دنبال كرد تارسيد به ته سالن بيمارستان.

وقتي كه ديد هيچ راه فراري نداره تسليم شد و خودشو به ديوار سالن تكيه داد 

و در حالي كه به شدت گريه ميكرد با حالت التماس به پاي پسره افتاده بود 

كه يهو پسره چاقو رو برد بالا تا بكوبه به قلب دختره

بازم چشمتون روز بد نبينه

پسره چون فقط 100ccبه خودش بنزين زده بود يهو بنزين تموم كرد و افتاد رو زمين......!!!!

بعله به روح اصلا اعتقاد ندارم فقط جسم

 پسر داییم رفته مهد کودک يه دختر سفيد با موهاي خيلي روشن ديده به مامانش گفته : مامان اين دختره چرا انقدر کمرنگه؟

نصف کودکی من به کلنجار رفتن با مادربزرگم گذشت که آتاری تلوزیون رو نمیسوزونه.

آخرم مگه قانع میشد!

یکی از تفریحات مرفه اینه که گوشیتو بزاری جلو اسپیکر

تا SMS که میاد نویز بکنه ۲ ثانیه زودتر بفهمی ذوق کنی

از حموم دراومده بودم داشتم موهامو درست میکردم 

سشوار زدم بعدم اومدم به موهام تاف بزنم دیدم مامانم داره از خنده زمین رو گاز میگیره 

میگم چیشده مامان بگو منم بخندم

میگه اون چیه میخوای بزنی به موهات؟ 

میگم تاف 

میگه من فک کردم حشره کشه دیروز زدم به اتاق میگم چرا پشه ها نمردن !!!

توی دنیا اگه گفتید بد ترین موضوع انشا تو مدرسه چی بود؟!!!

تابستان خود را چگونه گذراندید؟!

پدرسوخته ها تابستونو میارن جلوی چشممون تا افسوس بخوریم... !

تو همه جای دنیا ساعت 2 نصفه شب که میشه فیلم س** پخش میکنن،تو کشور ما ساعت 2 به بعد زلال احکام!

با داداشم دعوام شده بود

 

پدرم اومد بهم گفت : بیخیال برو باهاش آشتی کن

منم بهش گفتم: لازم نکرده گور باباش

هیچی دیگه الان با یه دست و یه پای شکسته براتون پست میزارم

دختره استاتوس گذاشته:

"جیگرم با جیگرت دو تا میشه،جیگرتو موش نخوره،جیگرم تنها میشه"

دوستان من میرم راهیان نور ثبت نام کنم

رعد برق 4مرحله داره 

 

اول یه نور ازش میبینیم، 

بعد صداش میاد، 

بعد دزدگیر ماشینا روشن میشه، 

بعدشم چون صاحبش خاموشش نمیکنه ما به عمش فحش میدیم 

چنگیز آسوده بخواب که پراید بیدار است !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 5:27 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |
  • فال روزانه
  • آریس پیکس