په نه په

رفتم کارخونه بابام به منشیش میگم : بابام هست ؟ میگه آره میخوای بری تو ؟
گفتم  پ نه پ فقط میخواستم آمارشو بگیرم یه وقت شیطونی نکنه !

********************************************************

 زنه دوقلو زایده پرستاره یکی از بچه هارو میبره براش ، زنه میپرسه : اون یکی رو هم میارین ؟؟؟ پرستاره گفت :  پ نه پ فعلا اینو ببریناستفاده کنین ده روز بعد از فعال سازی اون یکی رو هم پست میکنیم درِ خونتون !

 

 

********************************************************

 

لپ تاب و بردم نمایندگیش ، میگم ضربه خوررده کار نمی کنه  یارو میگه ضربه فیزیکی 

 

میگم : پ نه پ ، یکم بی محلی کردم بهش ضربه روحی خورد

*********************************************************

 

رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه میپرسه یعنی درستش کنم میگم :  

 

  پ نه پ یکم تو باهاش حرف بزن شاید سر عقل اومد برگشت سر کارش .

*********************************************************

رفتم به همسایمون می گم فرغون دارید . میگه میخوای باهاش چیزی جابه جا کنی ؟

میگم پ نه پ میخوایم سوارش بشیم باهم بریم شمال.

*********************************************************

رفتم پمپ بنزین به یا رو میگم 40 تا بزن میگه : یعنی 40 لیتر ميگم : پ نه پ 40 تا

قاشق چای خوری.

*********************************************************

ماشینو بردم کارواش یارو میگه میخوای بشوریش میگم پ نه پ اومدم اتو بخارش

بدم .

*********************************************************

رفتم بانک وام بگیرم یارو میگه ضامن داری  میگم : پ نه پ بی ضامنم الان منفجر

میشم .

*********************************************************

 

 

رفتم گل فروشی میگم کاکتوس داری میگه : واسه دکور میخوای میگم پ نه پ

تو خونمون شتر دارم میخوام یه وقت احساس غربت نکنه ، حس کنه خونه خودشه .

********************************************************

داشتم تو خیا بون راه می رفتم یهو تصادف شد ملت جمع شدن دور ماشین راننده با خونسردی از ماشین پیاده پرسید چیزی تون شد . یارو با همون حال که به زور نفس میکشید گفت پ نه پ خودم و انداختم زمین از داور پنالتی بگیرم . راننده میگه : نمگدون

منظورم اینه زنگ بزنم اورژانس یارو گفت : پ نه پ زنگ بزن برنامه 90 عادل اینا رو کار شناسی کنه ببینه صحنه پنالتی بود یا نه .

*******************************************************

دارم رو تردمیل مثل اسب مید ووم یارو میگه اینجوری می دویی لاغر شی  میگم پ نه پ

واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ خودمو آماده می کنم .

***********************************************************

رفتم در خونه رفیقم میگه تنهایی می گم پ نه پ خونه محاصره ست. بهتر خودتو تسلیم کنی .

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 31 دی 1391برچسب:, | 8:8 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |
  • فال روزانه
  • آریس پیکس