درود

             

                                     

 

 

                                                                   ’̿’̿ ̿\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿
                                                                   ………..▌……..
                                                                    ………./ \……..

 

 

      

 

 

 

 

ترول زیبا                                                

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهتاب
ساعت21:18---9 آذر 1392
سلام.لینک شدی بلینکم
پاسخ: لینک شدی...


سونیا
ساعت15:13---30 آبان 1392
سلام وبت یکی از چندتاوبلاگ باحالی هست که دیدم بهم سر بزنی ونشونی ازخودت بزاری خوشحال میشم
پاسخ: آمدم ... نظر گذاشتم ... برگشتم ! همچنین ممنون از شما !


سحر
ساعت16:38---24 آبان 1392
بعد از چند وقت بالاخره یه وبلاگی رو پیدا کردم که مطالبش واقعا آموزنده و زیبا بود.خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم.ممنون

arman
ساعت18:11---28 دی 1391
slm vebe gha6angi dari azat mikham mano bae3me setarehaye sorbi link koni ta manam linket konam.
پاسخ: دوست من ، من با قرمز ها كاري ندارم ...


آرزو
ساعت12:42---23 دی 1391
بابا بی خیال لشکرکشی کردی من همیشه بهت سر میزنم مطالب تو میخونمپاسخ: ما اينيم . شما سر ميزني ولي اينا براي كساييه كه ميرن و ديگه بر نميگردن !!!

ساعت18:39---22 دی 1391
وووووووووووووووووووا

الله اکبر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تودیگه چی هستی!!!!!!پاسخ: ما اينيم ديگه !!!


mobina taji
ساعت9:51---21 دی 1391
داداش علی از هر نظر نمره ی وبت بیسته.

آرزو
ساعت20:31---18 دی 1391
شما برای من بزرگی چشم دیگه نمیگم راستی یه مطلب جدید گذاشتم بخون نظر بده مرسی
پاسخ: چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 17 آذر 1398برچسب:درود,, | 10:35 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |
  • فال روزانه
  • آریس پیکس